پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مردم و جوانان شهرستان دزفول برای کمک رسانی به سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند

آئین نمازجمعه دزفول با حضور اقشار مختلف مردم  متدین دزفول و به امامت حجهالاسلام والمسلمین سید محمد علی قاضی امام جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

از بارزترین مظاهر تقوای عملی حفظ زبان از آلوده شده به گناه و معصیت است

خطیب نماز جمعه دزفول در خطبه اول نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: اگر انسان مقید به تقوا باشد باید اعضا و جوارح بدن خود را از گناه حفظ کند.

وی افزود: از بارزترین مظاهر تقوای عملی حفظ زبان از آلوده شده به گناه و معصیت است.

بر اساس آموزه‌های دینی انتظار از دیگران برمی‌گردد به انتظار از خودمان

امام جمعه دزفول در ادامه بحث سبک زندگی دینی از منظر ائمه اطهار علیهم السلام به موضوع انتظار از خود و دیگران پرداخت و گفت: بر اساس آموزه‌های دینی انتظار از دیگران برمی‌گردد به انتظار از خودمان، بطوریکه در احادیث آمده است آنچه را بر دیگران نمی‌پسندی بر خود هم مپسند.

از کسی که به او بدبین هستی به او سوء ظن داری نباید از او انتظار خیرخواهی داشته باشی

وی گفت: از کسی که به او بدبین هستی به او سوء ظن داری نباید از او انتظار خیرخواهی داشته باشی.

انسانهایی که اهل احسان و نیکوکاری هستند خدای متعال آنها را از نعمت هدایت بهره‌مند می‌سازد

امام جمعه دزفول همچنین عمل نیک و احسان در حق دیگران را از دستورات قرآن کریم برشمرد و افزود: انسانهایی که اهل احسان و نیکوکاری هستند خدای متعال آنها را از نعمت هدایت بهره‌مند می‌سازد.

امروز جوان مؤمن و انقلابی موتور پیشران نظام اسلامی در جهت پیشرفت جامعه و تمدن سازی در جامعه است

حجهالاسلام والمسلمین قاضی در خطبه دوم نماز جمعه دزفول سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت و افزود: امروز جوان مؤمن و انقلابی موتور پیشران نظام اسلامی در جهت پیشرفت جامعه و تمدن سازی در جامعه است.

تحصیل، تهذیب و ورزش توصیه حضرت آقا به جوانان است

وی با توجه به توصیه حضرت آقا به جوانان گفت: باید در تحصیل تهذیب و ورزش اهتمام بیشتری ورزند و حضور جوانان در تمامی صحنه‌ها از جمله سیل اخیر ستودنی است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی توانمند و مقتدر در تمامی عرصه‌های نظامی و خدمت رسانی به مردم است

امام جمعه دزفول با گرامیداشت ۲۹ فرودین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی توانمند و مقتدر در تمامی عرصه‌های نظامی و خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: ما این روزها شاهد حضور امیران و فرماندهان عالی رتبه و تمام پرسنل ارتش در کنار مردم در قضیه سیل در کشور هستیم که بیانگر مردمی بودن این قشر عزیز است.

ملت ایران تسلیم قلدری‌های شیطان بزرگ نمی‌شود

امام جمعه دزفول با اشاره به گنجاندن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدام پیامدهای سنگینی برای آمریکا دارد و ملت ایران تسلیم قلدری‌های شیطان بزرگ نمی‌شود.

عنوان سازمان تروریستی برای سپاه در این روزها و همزمان با روز پاسدار اقدامی احمقانه بود

خطیب نماز جمعه دزفول افزود: پاسداران انقلاب اسلامی اکنون در تمام نقاط سیل زده مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و عنوان سازمان تروریستی برای سپاه در این روزها و همزمان با روز پاسدار اقدامی احمقانه بود.

سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری تحریمهای آمریکا بوده و آمریکا شکست‌های متوالی از سپاه در منطقه خورده است

وی تصریح کرد:سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری تحریم های آمریکا بوده و آمریکا شکستهای متوالی از سپاه در منطقه خورده است.

سپاه در اقدامی جهادی پالایشگاه خلیج فارس را احداث کرد و کشور را به خودکفایی بنزین رساند

وی تأکید کرد: آمریکا قصد داشت بنزین را برای ایران تحریم کند ولی سپاه با آگاهی از این موضوع در اقدامی جهادی پالایشگاه خلیج فارس را احداث کرد و کشور را به خودکفایی بنزین رساند.

اکنون کشتی‌های آمریکایی برای عبور از خلیج فارس باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه بگیرند

حجهالاسلام والمسلمین قاضی با بیان اینکه سپاه، منطقه خاورمیانه را برای آمریکا ناامن کرده است، یادآور شد: اکنون کشتی‌های آمریکایی برای عبور از خلیج فارس باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه بگیرند.

وی افزود: سپاه نسبت به مقرهای نظامی آمریکا در عراق، سوریه و حوزه خلیج فارس اشراف کامل دارد و آمریکا این موضوع را برنمی‌تابد.

آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وحشت دارد

امام جمعه دزفول با بیان اینکه آمریکا از قدرت سپاه به دیوانگی کشیده شده، ادامه داد: آمریکا از سپاه وحشت دارد و یکی از مقامات بلندپایه آمریکا این موضوع را به زبان آورد که سردار سلیمانی هراس انگیز است.

آمریکایی‌ها تصور کردند اگر سپاه را تروریست بنامند مردم ایران از آن دست برمی‌دارند

وی با بیان اینکه آمریکا از هوافضا و موشکهای سپاه می‌ترسد، افزود: آمریکایی‌ها تصور کردند اگر سپاه را تروریستی بنامند مردم ایران از آن دست برمی‌دارند.

ایران ابزارهای فراوانی در منطقه دارد که به راحتی می‌تواند آمریکا را تهدید و منزوی کند

امام جمعه دزفول با بیان اینکه آسیب پذیری نیروهای نظامی آمریکا در منطقه بالا رفته است، گفت: ایران ابزارهای فراوانی در منطقه دارد که به راحتی می‌تواند آمریکا را تهدید و منزوی کند.

اقدام ترامپ در گنجاندن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی حتی متحدان آمریکا را در معرض تهدید قرار داده است

وی با بیان اینکه اکنون وحشت آمریکا از ایران چند برابر شده، افزود: اقدام ترامپ در گنجاندن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی حتی متحدان آمریکا را در معرض تهدید قرار داده است.

سیلاب اخیر به یک بحران حساس و ملی تبدیل شده و عبور از آن نیازمند تدبیر و همت بلند است

امام جمعه دزفول در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز با اشاره به سیلاب اخیر گفت: این سیلاب به یک بحران حساس و ملی تبدیل شده و عبور از آن نیازمند تدبیر و همت بلند است.

امکانات و نیروهای مردمی دزفول برای ارائه خدمت به سیل زدگان در روزهای گذشته ساماندهی شدند

وی با اشاره به کمکهای مردم دزفول به سیل زدگان حمیدیه و شوش افزود: امکانات و نیروهای مردمی دزفول برای ارائه خدمت به سیل زدگان در روزهای گذشته ساماندهی شدند.

مردم و جوانان شهرستان دزفول برای کمک رسانی به سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مردم و جوانان این شهرستان برای کمک رسانی به سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند، بیان کرد: همه اقشار و گروهها پای کار آمدند و هرکاری توانستند انجام دادند.

مدیریت استان خوزستان باید مدیریتی قوی باشد

حجهالاسلام والمسلمین قاضی استان خوزستان را یکی از سه نطقه حساس، مهم و راهبردی کشور دانست و گفت: مدیریت این استان باید مدیریتی قوی باشد و رئیس جمهوری نیز برای بررسی و رفع مشکلات سیلاب، وزیران نیرو و کشور را مأمور کرد.

انتقاد از برخی کم کاری‌ها و اقدامات دیرهنگام برای کنترل سیل اخیر

وی با انتقاد از برخی کم کاری‌ها و اقدامات دیرهنگام برای کنترل سیل، افزود: اگر اقدامات کارشناسی زودتر انجام می‌شد این مشکلات پیش نمی‌آمد.

امام جمعه دزفول درخصوص میزان ورودی و خروجی سد دز گفت: خروجی سدها را می‌شد با توجه به پیش بینی‌ها و الگوهای هواشناسی بهتر مدیریت کرد.

امام جمعه دزفول گفت: ممکن است مسئولی وظیفه خود را در این زمینه به خوبی انجام نداده باشد که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

دزفول به عنوان معین شهرستان شوش تعیین شد و موضوع بهداشت و درمان شهرستان شوش مورد توجه قرار گرفت

وی با بیان اینکه دزفول به عنوان معین شهرستان شوش تعیین شده افزود: موضوع بهداشت و درمان درخصوص سیل اهمیت فراوانی دارد چرا که پس از سیل برخی بیماریها بروز می‌کنند که باید کنترل شوند.

امام جمعه دزفول اظهار داشت : جلسه‌ای در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی مناطق سیل زده شهرستان شوش با حضور مسئولان ذیربط دو شهرستان برگزار شد و موضوع بهداشت و درمان مورد تأکید قرار گرفت.

هیچ کس حق ندارد در حوزه کاری خود ذره‌ای از فساد اغماض کند

امام جمعه دزفول با تأکید بر لزوم مبارزه مستمر با فساد گفت: هیچ کس حق ندارد در حوزه کاری خود ذره‌ای از فساد اغماض کند.

وی با بیان اینکه دستگاههای اجرایی، ادارات و نهادها باید در زمینه فساد مراقبت کنند، افزود: مبارزه با فساد شامل همه افراد و مسئولان می‌شود.

سرمایه هر عالم ساده زیستی، تقوا و دیانت او است

حجهالاسلام والمسلمین قاضی با تأکید بر لزوم ساده زیستی مسئولان و اهل علم و روحانیت بیان کرد: سرمایه هر عالم ساده زیستی، تقوا و دیانت او است.

وی با بیان اینکه همواره باید خود را بدهکار انقلاب اسلامی بدانیم، افزود: بعضی از مسئولان نالایق خود را طلبکار انقلاب می‌دانند که این فرهنگ انقلاب اسلامی و شهدای ما نیست.

وی با تاکید بر خودداری مسئولان از گمانه زنی‌ها افزود: احترام افراد و مسئولان باید حفظ شود.

راهپیمایی نمازگزاران جمعه دزفول در محکومیت گنجاندن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی

نمازگزاران جمعه دزفول پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت گنجاندن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مصلای امام علی(ع) تا مسجد حضرت زینب(س) راهپیمایی کردند.


*مجد دز

اخبار مرتبط