- پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب شهرستان دزفول - http://www.dezmehrab.ir -

جیش العدل چیست؟ حامیانش چه کسانی هستند+فیلم و تصاویر

عربستان در این زمینه نقشی اساسی داشته است. آنها آن روز از ریگی و گروه متلاشی شده جند الشیطان حمایت می کردند و امروز نیز از جنایات جیش العدل حمایت می نمایند.

شهادت دادستان زابل خبری بود که روز چهارشنبه 15 آبان اعلام گردید. دادستان زابل و راننده اش در یک اقدام تروریستی که در خبر صداوسیما نیز ماهیت عاملانش فاش نشد به شهادت می رسد.

در یک عملیات تروریستی دیگر در جنوب شررق کشور 14 نفر شهید و 6 نفر مجروح شدند و تروریست ها با تلفاتی که دادند به داخل خاک پاکستان متواری شدند. این نیز عملیات تروریستی دیگری است که کمتر از 1 ماه قبل در منطقه سراوان اتفاق افتاد .

پس از پایان عبدالمالک ریگی و متلاشی شدن گروهک تروریستی اش یعنی جند الشیطان، مردم سیستان و بلوچستان تازه داشتند روزهای نسبتا آرامی را طی می کردند که کابوس جدیدی امنیت و وحدت سیستان و بلوچستان را نشانه گرفت.

نام گروهکشان را جیش العدل یا سپاهیان عدالت گذاشته اند. ترورهای چند ماه اخیر در شرق کشور را بر عهده گرفته اند و چند ساعت بعد از ترور شهید موسی نوری دادستان زابل نیز گفتند تا چند روز دیگر فیلم ترور وی را نیز منتشر خواهیم کرد.

این تصویر یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش العدل است. آنها دارند مهیای یک عملیات خرابکاری در 15 فروردین امسال می شوند. هدفشان خودروهای نیروی انتظامی است. کمین شبانه برای مرزداران شرقی کشور، آنها به دنبال ورود تسلیهات پیشرفته از کشورهای حوزه خلیج فارس بویژه پاکستان هستند.

نام سرکرده این گروه صلاح الدین فاروقی است. تروریستی که خود را بلوچ معرفی می کند و نام اصلی اش عبدالرحیم ملازاده است. برادر شرورش در به  شهادت رساندن مولوی جنگی زهی نقشی اساسی داشته و خود وی نیز در تمام عملیات های خرابکارنه و تروریستی چند سال اخیر حضوری موثر یافته است و در این زمینه از هیچ جنایتی فروگذار نبوده است. از سربریدن سربازان وظیفه تا آموزش های تروریستی کودکان بی گناه بلوچ برای تجهیز گروهکش .

با دیدن این تصاویر این سوال در ذهن ایجاد می شود که چه کسانی حامی و مشوق به وجود آمدن چنین تروریست هایی  در ایران هستند. علاوه بر دولت های غربی که به دنبال نا امن شدن ایران هستند، عربستان در این زمینه نقشی اساسی دارد. آنها آن روز از ریگی و گروه متلاشی شده جند الشیطان حمایت می کردند و امروز نیز از جنایات جیش العدل حمایت می کنند.

تریبون سلطنتی انگلیس(بی بی سی) نیز در این زمینه ید طولایی دارد. اما گاهی آش آنقدر  شور می شود که کارشناس برنامه نیز مجبور به اعتراف به جنایت این دست از گروه های سلفی که چند سالی است بلای جان مردم سوریه شده اند و حالا می خواهند نوار مرزی ایران را نیز نا امن کنند.

دانلود فیلم [1]

نقش عربستان صعودی در آموزش این تروریست های سلفی وهابی ، نقشی است که غیر قابل کتمان است . آنها حتی در زمینه ارسال تجهیزات، حامی اصلی تروریستهایی همچون جیش العدل اند ، بلکه تریبون دولتی شان یعنی العربیه را نیز در اختیار سرکردگان افراطی در سراسر منطقه بویژه در ایران قرار می دهند .

آنچه مسّلم است زمستان جیش العدل ، این گروه جنایت کار دیز یا زود با هشیاری و تلاش های شبانه روزی دستگاه امنیتی و نیروی انتظامی کشورمان به زودی سپری خواهد شد . اما انچه که باقی خواهد ماند سیاهی است که بر روی چهره کشورهای حامی تروریست همچون آمریکا ، انگلیس و بویژه عربستان صعودی خواهد ماند که باید پاسخگوی فرزندانی باشند که پدرانشان بی هیچ گناهی کشته شده اند.

e [2]t [3] r [4] q [5]

فرهنگ نیوز [6]