19th، ژانویه 2021
پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب
اخبار دزفول، خوزستان، جهان
Dezmehrab.ir
زمان انتشار: 19 th ژانویه 2021 ساعت 2:57 ب.ظ | کد خبر: 60471  

با مشارکت 330 نفر در نظرسنجی دزمهراب مشخص شد؛

 عدم رضایت ۸۳ درصدی ازخدمات بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ

به گزارش دزمهراب، در پی انتشار گزارشی از وضعیت نامطلوب خدمات دهی بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ، تعدادی زیادی از شهروندان دزفول با ابراز نارضایتی از نحوه خدمات دهی این دفتر، با ارسال پیام هایی به دزمهراب خواستار برطرف شدن این مشکل توسط مسئولین مربوط شدند که در زیر بخشی از پیام ها را میخوانید:

واقعا بی نظمه و همینطوره که گفتید. بعد از دو سه ساعت که پدر من مونده بود، ۲۰ روز بعد رو بهش [نوبت] داده بودن. اصلا وقت و انرژی مردم براشون مهم نیست.

من قبل از فوت بابام مدارکش تحویل دادم. بابام فوت شده هنوز مبلغی دریافت نکردیم.

دستتان درد نکنه. لازمه این مشکل به اطلاع فرماندار جوان و انقلابی برسد بلکه مشکل بازنشستگان حل شود. ممنون از اطلاع رسانی

مادرم به خاطر بیماری دیابت، تا الان دو تا عمل چشم و کلی آزمایش و دارو براش انجام دادیم که هزینه های زیادی هم شده ولی بخاطر بی نظمی و شلوغی و رعایت نکردن فاصله نتونستیم پیگیر کارای بیمه تکمیلیش بشیم

 کلی هزینه میبرن. وقتی باید پرداخت کنن به مردم هزار جور بیراهه میرن. ما الان ۶ ماهه مدارک بهشون تحویل دادیم ولی خبری نیس

 الان من چهار فاکتور بیمارستان و عمل از پدرم دارم اما بخاطر بی نظمی و شلوغی نمیرم. فاکتور اول برج هفت دادم هنوز واریز نشده

 من چندباری رفتم شلوغ بود و خیلی منتظر موندم ولی کارمندا سریع کار انجام میدادن و خوب برخورد میکردن

سپاس که به فکر مردم هستین. واقعا بی نظم هستن و اینکه الان یک ماه و نیم گذشته و ما هیچ مبلغی دریافت نکردیم.

والله ماندیم ببینیم این خدمات رو میذارن که یه خورده درد رو از بیمار تسکین کنن یا بدتر حالش رو خراب تر…

ارسال نظر

     


-->
رفتن به نوار ابزار