پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امنیت مطالبه مردم صبور دزفول از مسئولان

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول، مدتی است نقل مجالس مردم بحث سرقتها و برخی ناامنی هاست ،یکی از این نقل ها مربوط به حادثه ای است که چندشب پیش در یکی از محله های دزفول اتفاق می افتد؛ یکی از نیروهای جوان بسیجی مسجد امیرالمومنین (ع)متوجه دو نفر سارق موتور می شود ، جوان بسیجی طبق احساس وظیفه بلافاصله آن افراد را تعقیب می کند، سارقان متوجه تعقیب توسط آن جوان بسیجی می شوند و پا به فرار می گذارند ، موتور سرقتی در این حین خراب می شود و آن را رها می کنند و بلافاصله نوجوانی که آن حوالی بود با تهدید چاقو او را وادار می کنند تا با موتورش آنان را فراری دهد ….

جوان بسیجی از تعقیب دست ور دار نیست تا سرانجام در خیابان آیت الله قاضی نزدیکی مسجد امام یکی از آنان به دام می افتد و با سارق درگیر می شوند، اما از آنجا که برخی از این سارقان جسور شده اند با چاقو جوان بسیجی را مجروح می کند و فرار می کند .

البته اکنون با تلاش نیروهای بسیجی آن پایگاه و نیروی انتظامی افراد سارق شناسایی شده اند و یکی از آنان دستگیر شده است . حال برادر بسیجی مان اکنون خوب است و سرپایی چند بخیه ناچیز می خورد.

از این دست حکایتها شاید شما خوانندگان محترم بیشتر سراغ داشته باشید ؛ یا مثلا مدتی بود که افراد ناشناسی در یکی از شهرهای حومه دزفول هر شب در خیابانهای آنجا تیراندازی می کردند که البته طبق اطلاعات واصله با تلاش نیروهای زحمت کش انتظامی آنان دستگیر شدند ،امروز مطالبه مردم عزیز از مسئولان ایجاد امنیت پایدار و برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهرستان هستند، بدون شک صدور احکام قاطع از سوی دستگاه قضایی در ملاءعام می تواند مثمرثمر باشد، در برخی از شهرهای کشور از جمله تهران و مشهد و اصفهان و… اراذل و اوباش را در خیابانها می گردانند ، یا مثلا مدتی قبل در خبرها اعلام شد که از سوی دستگاه محترم قضایی برای یک سارق حکم قطع انگشتان صادر شده است که مورد استقبال همشهریان قرار گرفت ، اجرای حکم اسلام و قرآن متضمن گسترش امنیت است . نباید فضا به گونه ای باشد تا مجرمان از احکام هراسی نداشته باشند . نیروی انتظامی نیز گشتهای خود را بیشتر نماید .

در این خصوص می توان از نیروهای همیشه در صحنه بسیج نیز استفاده نمود بدون شک حضور این نیروهای با انگیزه و مردمی البته با حمایت کامل از سوی دستگاه قضا و ناجا می تواند تاثیر قابل لمسی داشته باشد.

نیروی تلاشگر انتظامی و دستگاه محترم قضایی در طول این مدت تلاشهای زیادی بطور شبانه روز انجام داده اند که جای تقدیر و سپاس دارد؛ بهرحال این دغدغه ها و این موارد که ذکر شد نیز باعث نگرانیهای برای مردم صبور دزفول و حومه شده است که یقینا مسئولان در پی رفع این دغدغه مردم عزیز می باشند و امید است با همکاری همه نهادهای مسئول و خود مردم عزیز شاهد شهری آرام از همه لحاظ باشیم.

اخبار مرتبط