پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تشریح جزئیات مراسم، سخنرانان و مدعوین همایش ملی «الف دزفول»

دزمهراب : از از 5 شاعر و نویسنده و 40 برگزیده در «سوختگان وصل» تقدیر می شود

سعید حدادیان از تجلیل از پنج شاعر و نویسنده و 40 برگزیده در مراسم پایانی «سوختگان وصل» خبر داد.

به گزارش دزمهراب بر اساس گزارش رسیده، حدادیان در این‌باره اظهار کرد: سیزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل» با عنوان «الف دزفول» در دو بخش شعر و داستان به پاس احترام و تجلیل از مقاومت و ایثارگری شهر دزفول این پایتخت مقاومت و ایستادگی، دوشنبه 18 آبان‌ماه از ساعت 14 تا 18 در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار می شود.

وی همچنین  ادامه داد: در این همایش علاوه بر قدردانی از 30 شاعر و 10 داستان‌نویس منتخب به تجلیل از آقایان دکتر سنگری و سعیدی راد، از نویسندگان و شاعران بنام دزفول و سرکار خانم سیده زهرا حسینی نویسنده کتاب “دا” و آقای ناصر حسینی نویسنده “پایی که جا ماند” و همچنین زنده‌یاد قیصر امین‌پور می‌پردازیم.

حدادیان افزود: این همایش با ذکر خیر مقدم به میهمانان توسط دکتر کلانتری رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران آغاز می‌شود و پس از آن سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، دکتر سنگری و حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه سخنرانی خواهند کرد و همچنین حاج صادق آهنگران به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

وی گفت: 24 نفر از شاعران و 8 نفر از نویسنگان بنام و بسیاری از مسئولین در این مراسم شرکت خواهند کرد. علیرضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه، دکتر سنگری، فاضل نظری، سعید بیابانکی، مصطفی محدثی و… از میهمانان این همایش خواهند بود.

منبع/ایسنا

اخبار مرتبط