پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تعداد جان باختگان حجاج خوزستانی در حادثه منا

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: چند نفر از اعضای ستاد استان در فرودگاه مهرآباد تهران برای تحویل پیکرهای حجاج خوزستانی مستقر شده‌اند.

ناصر حویزاوی  اظهار کرد: فردا ساعت ۱۴ اولین کاروان ۳۰۰ نفره حجاج خوزستانی وارد استان می‌شود. بازگشت حجاج از ۱۲ شروع شده و تا ۱۶ نیز ادامه دارد.

وی افزود: پیکر حجاج آبادان در محل گلزار این شهرستان و پیکر حاجی اهوازی نیز در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می شود.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: چند نفر از اعضای ستاد استان در فرودگاه مهرآباد تهران برای تحویل پیکرهای حجاج خوزستانی مستقر شده‌اند. هنوز تاریخ برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری حجاج خوزستان معلوم نبوده و به‌محض دریافت پیکرها زمان برگزاری را اعلام خواهیم کرد.

حویزوای در ارتباط با برگزاری مراسم استقبال از پیکر حجاج گفت: مراسم استقبال باشکوهی از پیکر حجاج را در اهواز و شهرستان آبادان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: تعداد جان‌باختگان خوزستانی بر اساس آخرین گزارش از وضعیت حجاج، هفت نفر اعلام شده که در میان آنها عبدالستار نصاری و امین باوی از آبادان شناسایی شده‌اند. در این میان فؤاد مشعلی (از بعثه رهبری)، محمدسعید سعیدی‌زاده، حسین بغلانی، حسین بیت‌غانم از آبادان و آقای قمری از اهواز در فهرست مفقودین این فاجعه قرار داشتند که به تعداد جان‌باختگان فاجعه اضافه شدند.

اخبار مرتبط