پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تولیدات فرهنگی دفاتری که با دانش آموزان ایرانی سخن می گویند +فیلم/دریافت نرم افزار

به گزارش دزمهراب به نقل از فرهنگ نیوز  نرم‌افزار واقعیت افزوده “قاصدک” با فرمت اندروید ویژه جلد دفاتر قاصدک، برای اولین بار در ایران تولید شده است. این نرم افزار بر روی تلفن همراه یا تبلت با سیستم عامل اندروید نصب شده و با مشاهده جلد دفاتر قاصدک از دریچه دوربین آنها تصاویر جلدها متحرک و همراه با جلوه‌های صوتی و تصویری می‌شوند. همچنین با کلیک روی شخصیت‌ها (ثنا، ثمین و سینا)، شروع به صحبت کردن با کودکان می‌کنند.
ars
مخاطبان با مشاهده تصاویر متنوع ثنا، ثمین و سینا بر روی محصولات مختلف قاصدک به راحتی با سبک زندگی آنها آشنا می‌شوند. همچنین این ویژگی منحصر بفرد محصولات قاصدک یعنی نرم افزار واقعیت افزوده گامی فراتر در جهت ارتباط این شخصیت‌ها‌ با کودک می‌باشد. بطوریکه در مدت محدودی که این نرم‌افزار عرضه شده است با استقبال زیاد کودکان و والدین آنها روبرو شده است.
ras1 (1)
ars2
علاقه‌مندان می توانند این نرم‌افزار را به صورت رایگان از این لینک دانلود نمایند. همچنین در فیلم زیر عملکرد این نرم‌افزار را مشاهده نمایند.
نرم افزار اندرویدی قاصدک | دانلود فیلم
شایان ذکر است محصولات نوشت افزار و سرگرمی قاصدک با شخصیت‌های ثنا و ثمین برای دخترها و شخصیت سینا جستجو برای پسرها عرضه می‌شود. ثنا و سینا ۱۲ ساله و ثمین ۶ ساله و با هم خواهر و برادر هستند.
arss
به گزارش روابط عمومی قاصدک، در حال حاضر ثنا، ثمین و سینا بر روی محصولات متنوع نوشت‌افزار و سرگرمی قاصدک اعم از دفتر تحریر، دفتر نقاشی، دفتر یادداشت، کیف و کوله مدسه، کیف مهد کودک، جامدادی، مداد رنگی، برچسب تزئینی و مشخصات، مداد تراش، پاکن، خط‌کش، کتاب رنگ آمیزی، جورچین، پوستر، برنامه هفتگی و کاغذ کادو در موقعیت‌ها و مکان‌های مختلف در حال انجام کارهای گوناگون که حاکی از سبک زندگی آنهاست، قابل مشاهده می‌باشند. آنها در کنار پدر و مادر، خویشاوندان و دوستانشان به انجام فعالیت‌های مختلف می‌پردازند.
arss1
در محصولات قاصدک سعی شده طراحی زیبا و جذاب و قیمت پایین نسبت به کیفیت بالا لحاظ شود. همچنین دفاتر قاصدک در رنج قیمتهای مختلف برای سلیقه‌های مختلف عرضه می گردد. این دفاتر از سطح قیمت پایین با صحافی منگنه و به ترتیب شومیز، طلقی و جلد سخت عرضه می گردد.

قابل ذکر جهت تهیه این دفاتر و نیز دریافت رایگان این نرم افزار اندروید شما می توانید به فروشگاه سبک زندگی طیبه – کودکانه واقع در دزفول خیابان ولی عصر (عج) (بلوار بهاران) بین بهاران 2 و 3 مراجعه نمایید

اخبار مرتبط