پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

جلسه تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد

به گزارش دزمهراب به نقل از مرکز خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول؛ جلسه تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور دکتر ناصر سراج خرمی رئیس واحد دزفول، مهندس علیزاده مسؤل بسیج دانشجویی استان خوزستان، مسؤلین بسیج اساتید، مهندسین، دانشجویی و اداری دانشگاه دزفول و جمعی از دانشجویان بسیجی برگزار شد.

IMG_7576

دکتر ناصر سراج خرمی” بسیج را ثمره و چکیده انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: زمانی که ایران در معرض تعرض و تجاوز دشمن بعثی و هم پیمانانش قرار گرفت، نقش تعیین کننده و مؤثر بسیج در سرافرازی و همبستگی ملت عزیزمان غیر قابل انکار است.

رئیس دانشگاه آزاد دزفول، با گرامیداشت یاد شهداء دزفول را شهری دانست که رنگ و بوی شهداء را دارد و این شهر را زیارتگاهی دانست که آسمانیان بر زمین آن قدم نهاده اند.

در ادامه مهندس علیزاده مسؤل بسیج دانشجویی استان خوزستان نیز از بسیج به عنوان تکیه گاه و نیروی مطمئن در شرایط سخت برای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

علیزاده حضور به موقع و مؤثر بسیج در دوران های مختلف را دلیل حفظ  نظام نوپای جمهوی اسلامی دانست و افزود: بسیج دانشجویی یکی از شاخه های شجره طیبه ای است که امام خمینی(ره) بنا نهادند و همیشه در حرکت های زیر بنایی و ملی ردپایی از بسیج دیده می شود که در واقع همان جمعیت پویا و جوان کشور می باشد.

در پایان طی حکمی آقای نظری به سمت فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول منصوب و از آقای سید وحید مستطاب تقدیر شد.

IMG_7605

IMG_7602

اخبار مرتبط