پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

رژه نیروهای مسلح مستقردرشمال خوزستان درمحل گلزارشهیدآباد دزفول برگزار شد

مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین در محل گلزار شهید آباد دزفول در سخنانی گفت: توان رزمی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از مکتب امام حسین (ع) بوده و شکست در آن 80826163-4918315معنایی ندارد.
سردار خسرو عروج با اشاره به اینکه ایران اسلامی اکنون در جنگ تمام عیار با دشمن است افزود: ایران از نظر جغرافیای سیاسی در محاصره کامل قرار دارد ولی تجربه هشت سال دفاع مقدس ایران را در برابر حمله دشمن بیمه کرده است.
معاون نظامی دانشگاه امام حسین(ع) تهران وضعیت ایران از نظر نظامی را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت:توان تاکتیکی و تکنیکی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد داشته و با استانداردهای دنیا تطبیق دارد.
مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:دشمن نسبت به جنگ با ایران تردید دارد زیرا سربازان نظام در جنگ تحمیلی ثابت کردند که با جان فشانی تا آخرین نفس از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.
وی دزفول را یکی از شهرهای مقاوم ایران اسلامی و پایتخت مقاومت معرفی کرد و گفت:مردم ولایتمدار و انقلابی دزفول به رغم اصابت بیش از یکهزار موشک به این شهر هرگز نظام و آرمان های انقلاب را رها نکردند.
امام جمعه دزفول نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باید در هفته دفاع مقدس بازنگری شود اظهار داشت: عشق به شهادت در وجود رزمندگان در جنگ تحمیلی موج می زد که این موضوع دلیل اصلی پیروزی ایران بود.
وی افزود: انسان با ایمان در راه جهاد فی سبیل ا… هیچ وقت احساس شکست نمی کند زیرا در صورت پیروزی دشمن را شکست داده و در صورت کشته شدن به مقام رفیع شهادت نائل می شود.
امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه قله رفیع ظرفیت های انسانی ملت ایران در دفاع مقدس فتح شد گفت: خون ۲۵۰ هزار شهید دفاع مقدس حق جویان و حق طلبان را یاری می دهد.
در خاتمه این مراسم یگان های نمونه مستقر در شمال خوزستان از مقابل جایگاه رژه رفتند.
همچنین بخشی از جدیدترین تجهیزات و ادوات نظامی نیروهای مسلح از جمله نفربر ، تجهیزات پدافندی و سلاح های سبک و سنگین به نمایش درآمد.
یگان وحدت نیروهای مسلح شمال خوزستان، پشتیبانی منطقه ۶ جنوب، فرماندهی انتظامی دزفول، یگان های نمونه پایگاه چهارم شکاری و تیپ مستقل ۹۲ زرهی دزفول، آموزشگاه نظامی شهید باکری، ناحیه مقاومت بسیج دزفول، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)آجا، گروه پدافندهوایی دزفول مستقر در شمال خوزستان، یگان های نمونه رونده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) سپاه ولی عصر خوزستان و یگان های موتوری ناحیه مقاومت بسیج دزفول، فرماندهی نیروی انتظامی، تیپ ۲۹۲ زرهی، پشتیبانی منطقه ۶ نیروی زمینی، گروه پدافند هوایی و تیپ پیاده حضرت مهدی سپاه ولیعصر (عج) در این رژه باشکوه شرکت داشتند

ایرنا

اخبار مرتبط