پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

مراسم تقدیر از فعالیت های یکساله نماینده دزفول برگزار شد+تصاویر

به گزارش دز مهراب :صبح روز دهم آذر ماه 1392  سالن الغدیردانشگاه علوم پزشکی دزفول  میزبان مراسم تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله ی مهندس عباس پاپی زاده نماینده ی جوان شهرستان بود.

 آغاز مراسم شرح اقدامات و بویژه نطق ایشان در  صحن علنی مجلس بود.

در ادامه دکتر صائمی میزبان برنامه از اقدامات مهندس پاپی زاده بخاطر تلاش در راه اندازی طب هسته ای، مرکز جراحی قلب باز و مرکز باروری در دزفول  تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه مراسم تقدیر و تشکر و اهداء هدایا به مهندس پاپی زاده با حضور دکتر صائمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مهندس احسانی نیا فرماندار و آقای سرافراز به نمایندگی از شورای شهر انجام پذیرفت..

در حاشیه این مراسم و پیش از ورود آقای پاپی زاده گروهی از همشهریان به نمایندگی بیش از 1000 خانواده متضرر یکی از شرکت های ساختمان سازی شهرستان دزفول که بر حسب شواهد واصله به خبرنگار دزمهراب چند سالی از قرار تحویل واحدهای مسکونی آنها میگذرد با ایشان به صحبت پرداختند. عباس پاپی زاده در پاسخ به این گروه گفت که من نماینده ی مردم دزفول هستم، نه نماینده ی دولت و نه نماینده ی این شرکت مطمئن باشید که شخصا پیگیر موضوع خواهم بود ..

در پایان مراسم و با حضور مهندس پاپی زاده بخش های جدید دانشگاه علوم پزشکی از جمله بخش ارتوپدی و سالن علوم تشریح و پراتیک افتتاح گردید/ح.ش/

کد خبر:27

DSCF4942 DSCF4949 DSCF4979 DSCF5012 S0014930 DSCF4938 DSCF4934

اخبار مرتبط