با سلــام و احــترام
ما سالیان سال اســت با سخــت ترین کنترل کیفیت، تعبیه پیشرفتهترین سیستمهای ایمنی، وسیعترین برنامه بازاریابی، پرهزینهترین تبلیغات و بهترین خدمات پس از فروش، خودرو تولید میکنیم و با این حال دایما تحت فشار مصرفکننده برای تولید محصولات با کیفیتتر بوده و مجبوریم با رقبای خود به صورت شانهبهشانه رقابت کنیم. اگر مدیریت شرکتهای خودروسازی ایران، ما را به غلامی قبول کنند، حضور محترمشان شرفیاب شده و این سوالها را از محضر گرامیشان خواهیم پرسید:
یک – چطور ۶ ماه قبل از تحویل ماشین، از مشتری پول میگیرید؟
دو – چطور آنها میدهند؟!؟
سه – اینکه میگویند در ایران ثبات مدیریتی وجود ندارد به چه معناست؟
اینجا یک پیچ و مهره گم شود، گمات میکنند!!
چهار – چه وردی میخوانید که مشتری بعد از ۶ ماه،
ماشین نقرهای را به جای ماشین سفیدرنگ (که ثبتنام کرده بود)
قبول کرده و صدایش در نمیآید؟
پنج – میآیید کشورهایمان عوض؟
استقلال (شش) – چهجوری گارانتی وخدمات بعدازفروش را به راحتی توی حلق مشتری می پیچانید ؟
هفت – شنیدیم از هیچ مرجع وقانونی نمی ترسید حتی از روز قیامتتان لااقل بگویید با چه سبکی وجدانتان اجازه میدهد؟
با احترام و تعجب.
مانفرد شفنهاخن. مدیرعامل مرسدس بنز

پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب
اخبار دزفول، خوزستان، جهان
Dezmehrab.ir


پرسپولیس(چهار)4444