پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

100 برنامه فرهنگی ، ورزشی و خدماتی برای هفته بسیج در دزفول تدارک دیده شده است

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول گفت:در هفته بسیج که از 29 آبان ماه آغاز می شود بیش از 100 برنامه فرهنگی ، ورزشی ، خدماتی و اقتصادی در دزفول اجرا می شود.

به گزارش دزمهراب سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های هفته بسیج در دزفول افزود:ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق محروم ،برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی ،افتتاح چند طرح خدماتی ، تولیدی و اقتصادی از جمله برنامه های هفته بسیج در دزفول می باشد.


وی کوهپیمایی بسیجیان ، گردهمایی دانشجویان و طلاب ،همایش دوچرخه سواری ، مسابقه کتابخوانی و برگزاری ورزش های بومی محلی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در دزفول برشمرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در ادامه به تشریح توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی پرداخت و گفت:برخی به عناوین مختلف در پی برقراری رابطه با آمریکا هستند در حالیکه کارنامه آمریکا در قبال ایران سیاه است.
سرهنگ محتشمی راد گفت:حمایت و هدایت گروهک منافقین در عراق ، حمایت و هدایت گروه تروریستی داعش ، حمایت از جریان وهابیت و حمایت از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب از جمله خیانت های آمریکا نسبت به مردم ایران می باشد.


فرمانده بسیج ناحیه دزفول اظهار کرد:ترور دانشمندان هسته ای،بلوکه کردن اموال ایران ، صدور قطع نامه بین المللی علیه ایران و تهدید به حمله نظامی از سوی آمریکا راه هرگونه خوش بینی را برای ملت ایران بسته است.
سرهنگ محتشمی راد در خاتمه با تسلیت شهادت امیرعلی هیودی نخستین شهید مدافع حرم دزفول در سوریه گفت:تاکنون پیکر مطهر این شهید به کشور منتقل نشده است.
پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) بسیج مستضعفان در کشور شکل گرفت.

شعار امسال هفته بسیج «بسیج دست قدرت خدا » می باشد.

*ایرنا

اخبار مرتبط