مدتی است فرماندار جدید و جوان دزفول به میدان آمده و در جهت حل مشکلات مردم تلاش می کند. این حرکت هرچند قابل تقدیر است اما کافی نیست
نکته مهمی که نباید مورد غفلت قرارگیرد میزان تواناییِ شخصی وی و افزایش سطح توقعات از اوست. نباید تصور شود که وی قادر است تمامی مشکلات را حل کند!
چاره کار اقدام جهادی فرماندار در سرخط کردن روسای ادارات دزفول و برخورد جدی با کم کارهاست. از فرماندار دزفول انتظار می رود به گونه ای مدیریت کند که روسای ادارات، علاوه بر اینکه مشکلات مردم را بدون واسطه می شنوند، با فضای مجازی آشتی کنند و ارتباط دوسویه با مردم برقرار کرده، پای درد و دلشان بنشینند. سخنان قابل تقدیر امروز فرماندار دزفول درخصوص در دسترس بودن و پاسخگویی ادارات مختلف می تواند شروع این کار باشد
“فرماندار دزفول امروز خواستار حضور مسئولان بین مردم شده و گفته است در برخی موارد، مدیران رفع مشکلات اداره خود را به فرمانداری ارجاع میدهند که جای تاسف دارد.
فرهمندپور گفته است: متاسفانه خدمات ادارات به خوبی انعکاس داده نمیشوند و در سایه این کم کاری، مشکلات برجسته میشوند. رسانه هرگاه راه را بسته دید، تحلیل خود را مینویسد و اگر اداره مورد نظر پاسخ این تحلیل را نداد، شرایط بدتر میشود. ایرنا”
روسای ادارات و یا حداقل روابط عمومی آنها، باید به سادگی دردسترس مردم باشند مردم باید کانال ها و راه های ارتباطی با ادارات را بشناسند، راههای ارتباطی دو سویه که شخص رئیس اداره و روابط عمومی با مردم ارتباط برقرار کنند شاید با این کار آن دسته از اداراتی که اصلا مردم نمی دانند وجود خارجی دارند یا نه! از لاک خود بیرون بیایند و نهضت رسیدگی به مشکلات مردم از طریق ادارات مختلف آغاز شود. شاید برخی ادارات نیز که صرفا به انجام امورات روتین مشغولند و مشکلات مردم را از زبان خودشان نمی شنوند وارد عمل شده و از بایکوت خارج شوند
نقش فرماندار دزفول در این موضوع بسیار تعیین کننده و مهم است. پر واضح است که نه فرماندار دزفول به تنهایی می تواند حلال تمامی مشکلات باشد و نه ارجاع و درخواست مردم و ادارات از فرماندار برای حل تمامی مشکلاتشان راه به جایی خواهد برد. امیدواریم سخنان امروز فرماندار محترم دزفول جامه عمل بپوشد و مورد توجه ادارات قرارگیرد