پایگاه خبری تحلیلی دزمهر

دوره پزشکی کوهستان در دزفول برگزار شد

رئیس هیئت کوهنوردی دزفول گفت: دوره پزشکی کوهستان به مدت دو روز در دزفول برگزار شد. دزمهراب: غلام حسین حسن‌پور  اظهار داشت: با هدف تقویت مسائل آموزشی کوهنوردان دوره آموزشی