پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آثار هنرمندان دزفولی در سه گالری بین المللی اسپانیا و پرتغال به نمایش درآمد

دزمهراب: آثار هنرمندان دزفولی عبدالرضا رابطی و حمید نورآبادی در سه نمایشگاه هنری و بین المللی کشور پرتغال و اسپانیا به نمایش درآمد.

عبدالرضا رابطی در این رابطه گفت: در سه نمایشگاه هنری و بین المللی کشور پرتغال و اسپانیا که به طور همزمان از دیروز به مدت یک ماه در مرکز فرهنگی ویلا دسانتوآنتونیا پرتغال، خانه کاستروماریم پرتغال و یک گالری از آیامونته اسپانیا گشایش یافت، حدود 150 اثر هنری از هنرمندان بین المللی به نمایش درآمده است.

به گزارش دزمهراب به نقل از ایرنا وی که با یک اثر نقاشی بدون عنوان در این نمایشگاه ها شرکت کرده است، در ادامه  افزود: یک اثر هنر محیطی با نام آسوده خاطر باش نیز از حمید نورآبادی به نمایش درآمده است.

وی همچنین  ادامه داد: این دو اثر تنها آثار ارایه شده هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه است. آثار هنری عبدالرضا رابطی تاکنون در 10 نمایشگاه بین المللی و آثار حمید نورآبادی در شش نمایشگاه بین المللی به نمایش درآمده است.

آثار این هنرمندان پیش از این در نمایشگاه هنری فوکوشیمای من که اردیبهشت در مونیخ و شهریور در شهر فارو پرتغال در سطح بین المللی برگزار شده بود نیز به نمایش گذاشته شد.

اخبار مرتبط