پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آدم ربایی مبارک!

کلاه خود را قدری بالاتر بیندازید!
1- خبر قتل یک جوان در منزلشان توسط سارقان مسلح در روز روشن! در دل شهر.
2- سه روز بعد در همان شهر یعنی دیشب سه شنبه 29 دیماه ، یک جوان توسط فرد و یا افرادی ربوده شد! جالب است آدم ربایی در منطقه ایی پیش آمد که چند وقت پیش یک نوجوان توسط دو دانشجو دزدیده شد و آنها دستگیرشدند ولی چه شدند؟! چند وقت پیش باز در همین منطقه بود که تعدادی در روز روشن به قصد سرقت وارد منزلی شدند و یکی از سارقان به ضرب گلوله ناجا مجروح شد و دستگیر شد!
4- حالا که حرف آدم ربایی شد پرونده دزدیدن آن آقای دکتر که آدم رباها مثل آن 2 دانشجو دستگیر شدند،چه شد؟آیا اگر به قول معروف چوب در آستین می کردند این داستان ادامه دار بود؟!
3- چند وقت پیش قتل پیرزنی در منزل برای سرقت، بازهم همان شهر!
4- سرقت مسلحانه از طلافروشی در دل شهر! و…
5- لطفاً مسئولان آماری دهند که در این دوسال اخیر چند سرقت مسلحانه که منجر به قتل شده اند در این شهر رخ داده است؟!
6- خنده دار است که باز هم برخی می گویند با خبرها اذهان عمومی را مشوش نکنید و باعث وحشت در شهر نشوید! واقعاً یک خبر آرامش را برهم می زند و یا این همه قتل و استفاده از سلاح غیرمجاز؟! باشد؛ اگر با چهار خط نوشته آرامش برقرار می شود،بفرمایید: مردم نترسید اینها همه یک فیلم است برای جشنواره فیلم فجر و یا پخش از سیما فیلم و واقعیت ندارد! آرامش داشته باشید. اصلاً دوربین مخفی است!
7- تدبیر چیست؟ شعار فایده ندارد، حقیقت این است که مردم آرامش ندارند، مردم وحشت دارند، مردم نه کر هستند و نه کور.عصر ارتباطات است و خبر به سرعت نور توزیع می شود. مسئولان قدرت قانون را به رخ مجرمان بکشانند،مسئولان قدرت نظام را به رخ حاملان سلاح غیرمجاز برسانند.
8- واقعاً دستهایی در کار است تا دزفول ناامن شود؟! خبر دستگیری این جانیان دیگر آرامش نمی آورد مردم می خواهند در کنار خبر دستگیری آنها، سریعاً مجازات آنان را نیز ببینند،مجازاتی که آه از نهانشان برخیزد تا کسی فکر دزدی و تجری به قانون هم به مخ معیوبش نرسد!
مهم ترین حرف: مگر قرار نبود افرادی که از سلاح گرم استفاده می کنند و آدم ربایی می نمایند خارج از نوبت و به شکل ویژه پرونده شان رسیدگی شود و آنها مجازات شوند؟پس چه شد؟! این سخن رئیس قوه قضائیه بود!
جان کلام: سارقان مسلح و حاملان سلاح غیرمجاز و ناقصان امنیت دلشان انگار قرص است،باید قدرت قانون و نظام به آنان نشان داده شود.سرعت عمل و اجرای سریع مجازات و علنی. پرواضح است با این کار علاوه بر مجازات مجرمان، خستگی از تن زحمت کشان ناجا و نیروهای امنیتی خارج و تلاش و قاطعیت دستگاه قضایی برای همگان آشکار و دست آخر هم مردم به آرامش حقیقی و سپاسگزار مسئولان خواهندشد.
حرف آخر : صبر حدی دارد،امنیت برای هر دیاری از نان شب برای مردمش مهم تر است! همین. این حرف ماست و پای حرفمان هستیم!
نتیجه: امید که همه این خبر ها خواب باشد و کسی ما را بیدار کند!آخر شهرمان و این حرفا!!!
انصارحزب الله دزفول

اخبار مرتبط