پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آغاز ثبت‌نام اکران مستند جنجالی «بحران خاموش» + تیزر

اکران خصوصی مستند جنجالی «بحران خاموش» از هفته سوم شهریور آغاز خواهد شد.IMAGE635135512525800926
مستند بحران خاموش که پیش از این تیزر آن منتشر شده بود، با موضوع بررسی وضعیت آموزشی مهدهای کودک کشور و بر اساس تصاویری منتشر نشده از این مراکز آموزشی، تولید شده، پس از گذراندن مراحل نهایی تدوین آماده نمایش شده است.
این مستند که مراحل تولید آن در سال 91 طی شده است، حکایت از بحرانی خاموش در مقاطع آموزشی پایه دارد که به خاطر نبود نظارت و برنامه ریزی و ناهماهنگی سازمان ها و نهادهای مربوطه به بروز معضلات فرهنگی و اجتماعی در سال‌های آتی منجر خواهد شد.
اکران خصوصی این مستند از هفته سوم شهریور ماه دز جلساتی با حضور اساتید دانشگاه، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ، فعالین دانشجویی، ائمه جماعات و امور مساجد، مسئولین بهزیستی و آموزش و پرورش، حوزه های بسیج و چهره های فرهنگی کشور، برگزار خواهد شد و آغاز اکران‌های عمومی مستند از هفته دوم مهرماه در دانشگاه های سراسر کشور خواهد بود.
همچنین برگزاری میزگردهای تخصصی نقد و بررسی مستند و نیز بررسی وضعیت آموزشی مهد‌های کودک کشور از دیگر برنامه های «خبرگزاری دانشجو» در دانشگاه های کشور است.
ثبت نام اکران های خصوصی و عمومی این مستند و هماهنگی جلسات نقد و بررسی از طریق تماس با شماره 09125372035 (مسئول روابط عمومی مستند) امکان پذیر است.
دزمهراب تماشای تیزر مستند بحران خاموش را به شما پیشنهاد می‌کند.
دانشجو

اخبار مرتبط