پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

ابراز امیدواری برای برقراری پرواز دزفول – نجف اشرف

 در نشست جمعی از مسئولین شرکت های زیارتی شهرستان دزفول با نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول در خصوص وضعیت شهرستان دزفول در استقبال از سفرهای زیارتی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

به گزارش ” مجد دز”“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” در این دیدار در این رابطه  گفت : مسئولین هر شهر وظیفه تسهیل امور برای مردم را دارند از این جهت در راستای  تاسیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در شهرستان دزفول گام برمی داریم چرا که با توجه به شرایط و ظرفیت ها ،باید از توانمندی های دزفول در عرصه های مختلف استفاده کرد .

امام جمعه دزفول در ادامه با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای مرزهوایی این شهرستان تاکید کرد : توسعه دزفول از مسیر توسعه فرودگاه این شهر می گذرد و بی تردید پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه دزفول با استقبال مواجه خواهد شد .

یکی از مسئولین شرکت های زیارتی با اشاره به ظرفیت و توان بالای  شهرستان دزفول در زیارت اماکن مقدسه گفت : شهرستان دزفول ،شهری مذهبی و زائر خیز بوده و با توجه به صبغه پرورش مدیران در سطوح مختلف در سطح کشور و برای رفاه حال زوار و جلوگیری از تردد آنها در جاده ها ، می توان از دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در دزفول بهرمند شد .

وی انتقال زوار از فرودگاه دزفول به نجف اشرف را با در نظر گرفتن پتانسیل های فرودگاه دزفول از دیگر مزایای تاسیس دفتر نمایندگی حج و زیارت در شهرستان دزفول دانست

برگزاری “همایش عتبات عالیات “با رویکرد ارتقاء سطح معرفتی زوار قبل از سفر و بعد از زیارت اماکن مقدسه از دیگر عناوین اصلی مطرح شده در این نشست از سوی شرکت های زیارتی بود و در ادامه افزودند : با توجه به توانمندیهای مدیران کاروانها و انتخاب مدیر نمونه کشوری از بین شرکت های زیارتی ،می توانیم در بحث فرهنگی نیر توانمندیهای خود را نشان دهیم . رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول در پایان با اعلام حمایت از برگزاری همایش عتبات عالیات اظهار کرد : مباحث فرهنگی و زیارتی اهمیت بسزایی دارند لذا دفتر نهاد امامت جمعه دزفول آمادگی لازم برای همکاری در برگزاری این همایش را داراست .

لازم به ذکر است که تاریخ برگزاری همایش عتبات عالیات ۱ دی ماه مصادف با ۲۹ صفر می باشد .

اخبار مرتبط