پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

از برگزاری جلسه استیضاح بسیار خوشحال هستم/به دلیل حجم زیاد کاری شهرداری من نمی توانم تک تک کارها را رصد کنم و اشتباه رخ میدهد

به گزارش دزمهراب شهردار دزفول پس از پایان جلسه استیضاح که رای به ابقای وی داده شد در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: سه سال پیش اعضای شورای شهر دزفول رای هفت به شش به من دادند که بنده با آن رای تمایل به آمدن نداشتم اما با فشار برخی دوستان مبنی بر در التهاب بودن شهر به شهرداری دزفول آمدم.

محمدرضا کرمی نژاد با بیان اینکه در این مدت تلاش و فعالیت بدون تعطیلی انجام شده است، افزود: سوالاتی برای اعضای محترم پیش آمد که از سال گذشته این سوالات فعال تر شد و بسیار خوشحالیم از اینکه این استیضاح برگزار گردید.

وی تصریح کرد: بنده پاسخ به برخی از سوالات را دادم که بعضی از دوستان قانع و تعدادی نیز قانع نشدند، اما واقعیت قضیه این است که حجم کاری شهرداری بی نهایت زیاد است اینکه من بخواهم تک تک کارها را خودم رصد کند کاری بس مشکل است به همین دلیل اشتباه نیز رخ میدهد.

شهردار دزفول سوالات و دغدغه ی اعضای شورای شهر را درست برشمرد و اذعان نمود: در اکثر شهرداری ها اتفاقات سنگین تر از این می افتد که خدا را شکر در شهر ما اتفاق خلافی پیش نیامده است؛ حال یک قراردادی دیر آمده است چه اتفاقی افتاده است؟ ما قصدمان این نیست که قراردادی به شورا بیاید یا نیاید اما باید دانست که این کار من نیست و همکاران من این امورات را انجام میدهند.

کرمی نژاد اظهار کرد: البته تاخیر در پرداخت حقوق و مشکلات مالی نیز پیش می آید که این در همه ی شهرداری ها نیز رخ میدهد با این وجود شهر ما به عنوان یکی از شهرهای زنده کشور است یعنی شهری که پروژه های فعال و بروزی دارد.

وی در پایان گفت: من از اعضای محترمی که رای به ادامه فعالیت بنده دادند و چه آنهایی که رای ندادند تشکر می کنم و قطعاً در ادامه با پیگیری و تلاش شبانه روزی تر بتوانیم فعال تر و پیگیر تر باقی مانده دوران خدمت شهرداری را سپری و مشکلات مردم را برطرف کنیم.

اخبار مرتبط