پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

از انتصاب حجت الاسلام فائزی در اداره اوقاف تا دکتر عیسی زاده به عنوان معاون سیاسی فرماندار

به گزارش دزمهراب صبح امروز آیین تودیع و معارفه چند تن از مسئولین شهری در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول در فرمانداری ویژه برگزار گردید.

فرماندار دزفول در این جلسه گفت: انتصاباتی جدیدی در شهرستان صورت گرفته است که برای این عزیزان صحت و سلامت و توفیق خدمت برایشان آرزومندم.

حبیب الله آصفی افزود: آقای شکرالله قارم از بخش شهیون به بخش چغامیش منقل شده اند که امیدوارم شاهد تحول بیشتری در آن منطقه باشیم و نیز آقای عبدالهی به سمت بخشدار شهیون منصوب شدند که وی دارای تجربه و نیز از اساتید دانشگاه میباشد.

وی ادامه داد: حاج آقا فائزی به سمت سرپرستی اداره اوقاف و امور خیریه دزفول، همچنین آقای جوروند به سمت سرپرستی اداراه کتابخانه های شهرستان و نیز آقای دکتر عیسی زاده معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول منصوب شدند که امیدوارم همه ی عزیزان بتوانند حق نوکری مردم را به خوبی عطا بکنند.

حجت الاسلام فائزی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار دزمهراب گفت: بحث شاخص شهرستان که باید بیشتر بر روی آن مانور تبلیغاتی صورت گیرد بقعه های شاخص به ویژه حضرت سبزقبا(ع) و محمد بن جعفر طیارمیباشد که باید یک شناسایی و تعریف مجدد در سطح ملی داشته باشیم.

IMG_0455

IMG_0470

IMG_0467

اخبار مرتبط