پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اسلام هراسی فرانسوی در هفته وحدت

به گزارش دز مهراب به نقل از  رادیو دیروز، بیداری اسلامی پدیده ای نبوده که غرب به راحتی از کنارش بگذرد. اگر چه به خاطر عدم وجود چهره های قابل قبول به عنوان رهبر این جریانات، بیداری اسلامی در خیلی از کشورها رو به افول گذاشته و یا با شکست های ظاهری مواجه گردید اما انشالله مجدداً با پیروزی هایی که ممکن است در بحرین یا نقاط دیگر به دست آید، آتش خشم مسلمین از ظلم حکام جائر خویش شعله ور خواهد شد و بنیان کاخ های ظلم  و استبداد آمریکایی آنان را در هم خواهد کوبید.

به تازگی تحرکاتی نیز در بین مردم آلمان در مورد اسلام ستیزی و اسلام هراسی آن هم در روزهای منتهی به میلاد نبی اکرم که به درستی هفته وحدت نامیده شده در جریان بود که ناگهان جهان با امری عجیب و شوکه آور مواجه شد! چند جوانک در سال ۲۰۱۵با حمله به دفتر روزنامه ای که در سال ۲۰۱۱ کاریکاتور پیامبر را منتشر نموده اند، آن هم چند ساعت پس از درج تصویری از فرمانده داعش در توئیت از جانب این نشریه، دست به یک عملیات تروریستی در کشوری مانند فرانسه می زنند!

نیروهای داعش که از رساندن کوچکترین گزندی به جمعیت ۲۰ میلیونی زائران اربعین حسینی در بیابانهای بین نجف تا کربلا عاجز بودند حال قادرند در مهد امنیت غرب اینگونه بلوا به پا کنند و باز هم مانند یازده سپتامبر همه چیز از بین می رود الا کارتهای شناسایی این مسلمین!

در مورد این سناریو با آشکار شدن ابعادش در آینده، بیشتر می توان افشاگری نمود اما تقارن این واقعه با شب میلاد بابرکت رحمه للعالمین، قطعا اغراضی را به همراه داشته، خواه از جانب غربیها و خواه از جانب این به ظاهر مسلمینی که از پیامبر و اسلام فقط مصادره دختران ایزدی را فهمیده اند!

اما آنچه مهم است نقش رادیو فردا در این وقایع است. رادیو فردا مدافع شعار نه غزه و نه لبنان است و همیشه خود را ایرانی اصیل قلمداد می نماید اما حال با این واقعه در چرخشی آشکار تمام اخبار و یادداشتها و تحلیلهایش را به فرانسه اختصاص داده  و در مورد آن با آب و تاب هرچه تمام تر قلم فرسایی می کند. اگر امور سایر کشورها به ما ربطی ندارد، چرا فرانسه را استثناء می کنید؟ همانطور که انتظار می رفت از ابتدای امر نیز هرآنچه از اسلام می توانست وارد قضیه کرد تا بر ارائه چهره هر چه خشن تر از اسلام بیافزاید.


در این مدت رادیو فردا ده ها تیتر در سایت خود منتشر نمود که خود حاکی از عمق کینه و نفرت این رادیو از اسلام دارد اما به راستی اینان که همیشه معتقدند تا محاکمه در دادگاه های صالحه برگزار نشود نمی توان و نباید حکمی داد، چگونه به محض رخ دادن هر واقعه ای در هر کجای دنیا انگشت اتهام خود را به سمت اسلام و مسلمین و جمهوری اسلامی نشانه می روند؟

 

رادیو دیروز

اخبار مرتبط