پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اعتراض رانندگان اتوبوس مسیردزفول -اهواز

به گزارش دزمهراب رانندگان اتوبوس های مسیر دزفول – اهواز نسبت به واگذاری سهام شرکت مسافربری ادیب سیر به سهامدار جدید گله مند می باشند.
تعدادی از رانندگان اتوبوس که در این مسیر در امر جابجایی مسافر فعالیت دارند روز یکشنبه نسبت به واگذاری شرکت مسافربری ادیب سیر به سهامداران جدید اعتراض کردند.
نماینده این رانندگان در محل ترمینال دزفول افزود:40 دستگاه اتوبوس در مسیر دزفول به اهواز در حال فعالیت هستند که 20 اتوبوس زیرنظر شرکت گلچین ترابر و 20 اتوبوس دیگر زیر نظر شرکت ادیب سیر فعالیت می کنند.
محمدرجبی مقدم گفت:پیش از این در گفت وگویی که با رییس شرکت ادیب سیر انجام شد رانندگان اتوبوس خواستار واگذاری سهام این شرکت به خود شدنداما رییس شرکت مذکور بدون هماهنگی نسبت به واگذاری سهام شرکت به سایر افراد اقدام کرد.
وی افزود:در حال حاضر 20 راننده اتوبوس که زیرنظر شرکت ادیب سیر هستند نسبت به واگذاری این شرکت علی رغم گفت وگوهای پیشین اعتراض کردند ضمن اینکه شرکت گلچین ترابر دیگر شرکت فعال در این ترمینال نیز از به کارگیری اتوبوس های ما امتناع کرده است.
رجبی مقدم اظهار کرد:با توجه به اینکه مدیر شرکت نیز جوابگو نیست مشکل با مدیر پایانه در میان گذاشته شد و ایشان نیز خواستار حل مشکل رانندگان اتوبوس شدند.
مدیر پایانه مسافربری دزفول نیز در این خصوص گفت:مدیر شرکت ادیب سیر سهام این شرکت را به فرد دیگری واگذار کرده که از نظر قانونی هیچ گونه خلافی انجام نداده است ولی اعتراض رانندگان را به دنبال داشته است.
عبدالله طهماسبی افزود:به دلیل کاهش سفر در مسیر دزفول – اهواز و برعکس رانندگان اتوب س ناچاراند ساعت ها برای تکمیل ظرفیت 40 نفره اتوبوس منتظر بمانند که این امر موجب اعتراض مسافران می شود.
وی افزود:مدیر شرکت جدید ادیب سیر با توجه به این مشکلات قصد به کارگیری خودروی ون با ظرفیت 18 نفر را دارد تا مسافرانی زمان زیادی منتظر نمانند.
طهماسبی گفت:برای حل مشکل رانندگان اتوبوسی که سالها تجربه فعالیت با این شرکت را دارند نشستی با حضور مسوولان فرمانداری برگزار شده که امیدواریم بزودی مشکل این رانندگان حل شود.
ایرنا

اخبار مرتبط