پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی+تصاویر

به گزارش دزمهراب، اولین کاروان دختران دانش آموز دزفولی، به مظور اعزام به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی، طی مراسمی صبح امروز جمعه در گلزار شهیدآباد دزفول صورت پذیرفت.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی دزفول در گفتگو با خبرنگار دزمهراب در این رابطه گفت: اردوهای راهیان نور، یکی از برنامه های مهم و تاثیر گذار بسیج دانش آموزی میباشد که از سال 89 در سطح مدارس راه اندازی شده است.

پاسدار رضا صائمی نیا افزود: هر اعزام به مناطق عملیاتی شامل 18 اتوبوس به استعداد 760 نفر میباشد که بعد از پایان پذیری اعزام پسران، امروز اولین کاروان دختران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت از گلزار شهداء دزفول آغاز میشود، تصریح کرد: اولین مقصد، یادمان شهدای فتح المبین است که پس از برنامه روایتگری و صرف ناهار، دانش آموزان به سمت پادگان شهید محلاتی در جاده حمیدیه اهواز میروند.

صائمی نیا ادامه داد: در پادگان حمیدیه اجرای رزمایشی از دوران انقلاب و دفاع مقدس همراه انفجارات طبیعی صورت میگرد، سپس دلنوشته های دانش آموزان از این اردو و رزمایش جمع آوری میشود، که خیلی ها در نوشته هایشان اذعان میکنند که راه زندگی خود را پیدا و با اجرای این برنامه متوجه شدیم که امنیت امروز ما حاصل رشادتهای گذشتگان ماست.

وی در پایان سخنانش گفت: برنامه روز دوم نیز بازدید از یادمان شهدای هویزه و برگشت به سمت دزفول است. اردوهای راهیان نور دانش آموزی در مهر ماه آغاز و در ماه بهمن به اتمام میرسند.

IMG_0653 IMG_0657IMG_0656IMG_0664IMG_0660IMG_0696

اخبار مرتبط