پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اعمال محدودیت‌های ترافیکی دزفول در روز عید فطر

رئیس پلیس راهور دزفول از اعمال محدودیت‌های ترافیکی این شهرستان در روز عید فطر خبر داد.

دزمهراب: تورج کردعلیوند، با بیان اینکه امسال نماز عید فطر در مصلای امام علی شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بدین ترتیب نمازگزاران در خیابان حضرت زینب(س) حدفاصل بلوار خیبر تا بلوار طباطبایی مستقر می‌شوند.

وی به محدودیت‌های ترافیکی راهور در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم اشاره کرد و گفت: خیابان‌های مقام علی، میعادگاه، سوم شعبان، بهار آزادی، سید جمال و مالک اشتر حدفاصل خیابان امام علی(ع) و شهدای محراب به سمت خیابان حضرت زینب(س) در روز برگزاری نماز عید فطر مسدود می‌شوند.

رئیس پلیس راهور دزفول، خیابان‌های امام خمینی از شمال به جنوب تا میدان خلیج فارس و بالعکس، بلوار خیبر حدفاصل بلوار ساحلی تا میدان خلیج فارس و بالعکس را مسیرهای جایگزین عنوان کرد و افزود: تردد در مسیر این خیابان‌ها کاملا آزاد است.

کردعلیوند همچنین به پارک هرگونه وسیله نقلیه از جمله خودروهای سنگین و سبک در اطراف مصلا امام علی(ع) توسط ساکنان و نمازگزاران هشدار داد و عنوان کرد: در صورت مشاهده این موارد تا پیش از آغاز مراسم، خودروهای مذکور توسط یدک کش به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای پارک وسایل نقلیه نمازگزاران، دو پارکینگ پیش بینی شده است افزود: نمازگزاران دارای وسیله نقلیه موتورسیکلت باید در باند کنارگذر و یا کندرو امام خمینی و صاحبان خودروها نیز باید در مجاورت بلوار شاه خراسان که توسط عوامل شهرداری تسطیح و آماده شده، نسبت به پارک وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور دزفول تصریح کرد: در صورت تکمیل شدن پارکینگ‌ها، توقف و پارک در سایر خیابان‌ها به‌جز خیابان‌های ذکر شده که محدودیت ترافیکی دارند، مجاز است البته به گونه‌ای که باعث سد معبر و نارضایتی ساکنان آن مناطق نشود.

کردعلیوند همچنین با اشاره به هماهنگی‌های شهرداری و سازمان اتوبوسرانی برای انتقال نمازگزاران به سمت مصلی، عنوان کرد: خیابان امام خمینی از کوی اندیشه، خیابان کارمند و تمام طول خیابان امام خمینی شمالی به سمت مصلی، خیابان طالقانی از کوی مدرس، ولی آباد، خیابان طالقانی، میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی، بیمارستان افشار خیابان قاضی به طرف مصلی، کوی آزادگان از مسجد الغدیر تا مصلی، میدان کوتیان از مسیر خیابان فردوسی و خیابان منتظری به سمت مصلی، تمام منطقه کوی سعدی از خیابان فردوسی و خیابان منتظری به سمت مصلا، خیابان انقلاب از بلوار شاه خراسان به مصلی، فرهنگ شهر از انتهای بلوار ولیعصر به طرف 500 دستگاه، خیابان طالقانی، میدان امام تا مصلی، هشت مسیر در نظر گرفته شده برای انتقال نمازگزاران به وسیله اتوبوس است.

فارس

 

اخبار مرتبط