پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

افتتاح دفتر بسیج کارمندی دانشگاه علمی وکاربردی دزفول

دفتربسیج کارمندی دانشگاه علمی وکاربردی دزفول با حضورریاست،اساتید و کارکنان بسیجی افتتاح شد.

به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی بسیج ادارات دزفول،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول درمراسم افتتاح دفتربسیج این دانشگاه گفت: بسیج تداعی گر همت والا، گمنامی، اخلاص و دلسوزی انسان‌های بی ادعایی است که فقط و فقط در راه رضای خدا گام برمی‌دارند و گوش به فرمان ولایت دارند .

سرهنگ عبدالامیرمحتشمی راد افزود:وقتی تفکر بسیج به میان می‌آید واژه‌هایی نظیر شجاعت، غیرت، جهاد، سخت کوشی، اخلاص، ولایت پذیری و حریت معنای ویژه‌ای پیدا می‌کند.

وی در ادامه به لزوم ورود تفکر بسیج به بدنه دانشگاه تأکید کرد و عنوان داشت: ضرورت ورود تفکر بسیجی به بدنه دانشگاه‌ها به مانند نقش حیاتی آب برای ادامه زندگی محسوب می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول ،بسیجیان دانشگاه ها را سربازان جنگ نرم خواند و ابراز کرد: این افراد در سنگر دانشگاه به پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی می پردازند و گوش به فرمان رهبر فرزانه خود هستند.

درادامه این مراسم فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول با تاکید بر اهمیت راه اندازی دفتربسیج در دانشگاهها گفت: رویکرد بسیج در دانشگاهها و مراکز آموزشی مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و ماموریت های محوله سازمان بسیج مستضعفین، در خصوص تولید علم و جنبش نرم افزاری، جذب بسیجی جوان و نخبه پروری با تشکیل حلقه های علمی و صالحین و در حوزه های مختلف می باشد.

سید عزیزاله پژوهیده گفت: حضرت امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج، انقلاب اسلامی را در برابر تمامی خطرات بیمه کرد. دانشگاهها مرکز ثقل نظریه پردازی در عرصه علم و دانش هستند و اگر این نظریات با تفکر بسیج و اندیشه های اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری ممزوج شود بی شک موجب پیشرفت کشور اسلامی خواهد شد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول افزود: امید است با نصب العین قرار دادن تقوی و جهاد فی سبیل ا… و پیروی از ولایت فقیه و عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام و همچنین حفظ هماهنگی با بسیج  و با همکاری کارندان بسیجی،گام های موثری جهت احیای فرهنگ ناب و مقدس بسیج در محیط دانشگاه بر داشته شود.

پژوهیده درپایان سخنان خود به روحیه بسیجی در بین یاران امام حسین(ع)  اشاره نمودند و حماسه کربلا را نمونه ی بارز برخورداری از روحیه ی بسیجی و شهادت طلبی در بین عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در جنگ با یزیدیان معرفی نمودند.

گفتنی است: دفتر بسیج کارمندی دانشگاه علمی وکاربردی دزفول باحضورفرمانده سپاه ناحیه بسیج ،فرمانده حوزه بسیج  ادارات وریاست دانشگاه علمی وکاربردی دزفول افتتاح گردید.

اخبار مرتبط