پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

افتتاح پروژه بزرگ شهر تجاری و تفریحی «مادر» در دزفول

عضو انجمن انبوه‌سازان خوزستان از افتتاح پروژه بزرگ شهر تجاری و تفریحی «مادر» در شهر دزفول خبر داد.

علی مربوط عضو انجمن انبوه‌سازان خوزستان،  اظهار کرد: پروژه بزرگ شهر تجاری و تفریحی «مادر» با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد تومان در شهر دزفول در حال تکمیل و بهره‌برداری است.
00

وی افزود: در سال گذشته با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها مجموعه مادر با تلاش شبانه روزی و همت و پشتکار مدیران توانست رشد و پیشرفت خوبی داشته باشد و به صورت یک پروژه ملی با همت کارکنان و با عزمی جهادی در حال پیشرفت است.

عضو انجمن انبوه‌سازان خوزستان اضافه کرد: این پروژه یک طرح مردمی است و جدا از هرگونه تعصب در بهترین نقطه شهر دزفول در حال اجراست و این طرح پس از اتمام نهایی به راحتی شمال خوزستان را پوشش خواهد داد.

مربوط ادامه داد: در این پروژه سعی شده بستری برای مسافران شهرهای دیگر مهیا شود.

مدیرعامل شرکت پویاسازه دورانتاش خاطرنشان کرد: در شهر تجاری و تفریحی و فرهنگی مادر تمام امکانات مدرن و روز دنیا تعبیه شده و این رویکرد همچنان جهت افزایش کیفیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شهر تجاری مادر 5 هزار متر فروشگاه هایپرینگ و 100 متر سردخانه و سورتینگ میوه دارا بوده و بالغ بر 15هزار متر فضای پارکینگ دارد.

عضو انجمن انبوه‌سازان خوزستان اضافه کرد: در شهر تجاری مادر که بزرگترین شهر تجاری جنوب غرب کشور محسوب می‌شود 300 واحد تجاری مستقل و بزرگترین شهربازی سرپوشیده کشور تعبیه و احداث شده است.

وی اضافه کرد: این مجتمع دارای یکهزار و 800 متر باغ بام دارد که در کنار آن آبشار شوی عینا مطابق خود آبشار طراحی و در حال اجراست.

مربوط ادامه داد: امروزه با تلاش همکاران در دو سال گذشته توانستیم با همه مشکلات اقتصادی موجود در کشور مقابله و با جدیت تمام به فکر شکوفایی شهر دزفول در این طرح مردمی باشیم.

وی اضافه کرد: روزانه بالغ بر 200 نفر در پروژه مشغول به فعالیت هستند که بعد از اتمام و بهره برداری کامل بالغ بر یکهزار و 500 نفر اشتغالزایی مستقیم خواهیم داشت.

شهر تجاری و تفریحی مادر در دو فاز به بهره برداری می‌‌رسد که در فاز اول بالغ بر 35 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فارس

اخبار مرتبط