پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول:آمریکا آلت دست اسرائیل است

حجت الاسلام ˈ قاضی دزفولی ˈ در آیین  نماز جمعه شهرستان دزفول در مصلی امام علی (ع) به نقل از مقام معظم رهبری گفت: تیم مذاکره کننده ایران، بچه های انقلاب و در حال انجام ماموریت هستند لذا نباید تضعیف شوند.

ایشان گفت:تیم مذاکره کننده ایران باید تلاش کند در این کارزار دیپلماسی به اهداف نظام نزدیک تر شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به اثرگذاری ایران در سیاست های کلی منطقه گفت:گروه مذاکره کننده ایران باید از این اثر گذاری در مذاکرات هسته ای به خوبی استفاده کند.

وی به تلاش اسراییل در بی نتیجه ماندن مذاکرات و ترساندن گروه پنج بعلاوه یک از برنامه هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: متاسفانه آمریکا آلت دست اسراییل شده و در راستای تامین اهداف اسراییل عمل و فقط به منافع خود فکر می کند و سه کشور اروپایی مذاکره کننده باید به این موضوع توجه داشته باشد.

وی افزود: گروه پنج بعلاوه یک بداند پنجره ای که ایران در خصوص مسائل هسته ای گشوده فرصتی طلایی است و باید از آن به خوبی استفاده شود زیرا این فرصت همیشگی و قابل تکرار نیست.

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه اسراییل نمی خواهد در منطقه صلح و صفا برقرار شود گفت: اسراییل جنایتکار نباید برای گروه پنج بعلاوه یک نقشه راه ترسیم کند.

وی متضرر شدن ایران در مذاکرات را برابر با متضرر شدن گروه پنج بعلاوه یک دانست و افزود: افزایش تحریم و فشار علیه ایران فقط منجر به پیچیده تر کردن مسائل می شود و این تحریم ها به طور قطع پنج کشور مذاکره کننده در ژنو را نیز متضرر می کند.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان در سراسر ایران را یادآور شد و گفت: گزینه ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن همواره دشمنان قسم خورده ایران را مجبور به عقب نشینی کرده است.

وی درگذشت یاد انقلاب و نظام حبیب الله عسکر اولادی را تسلیت گفت و افزود: این مرد خستگی ناپذیر 60 سال برای نظام مقدس جمهوری اسلامی صادقانه تلاش کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به 14 سال حبس مرحوم عسکر اولادی در زندان های رژیم طاغوت گفت: این مجاهد خستگی ناپذیر در تمام طول عمر خود در مسیر ولایت حرکت کرد.

وی بر اقامه نماز در آیین های عزاداری تاکید کرد و افزود: نماز جماعت باید با شکوه هرچه تمام تر در ظهر عاشورا توسط هیات های عزاداری برگزار شود.

امام جمعه دزفول از مسوولان و متولیان خواست تدارکات و امکانات لازم جهت برگزاری نماز جماعت در طول مسیر حرکت هیات های عزاداری را فراهم کنند.

وی برگزاری آیین عزاداری تحت عنوان هیات متحده عزاداری شهر دزفول در میدان امام را یادآور شد و گفت: این آیین روز هفتم محرم برگزار و توسط صداو سیما به صورت زنده پخش می شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی از متولیان تابلوهای تبلیغاتی شهر دزفول خواست که تبلیغات تجاری را در ایام محرم تعطیل و فقط عزاداری امام حسین (ع) را تبلیغ کنند.

وی همچنین از رسانه ها، دستگاه های اجرایی و ادارات فرهنگی خواست که با تمام توان خود عزاداری سرور و سالار شهیدان را منعکس کنند.

امام جمعه دزفول بر رعایت حجاب و عفاف در آیین های سوگواری تاکید کرد و گفت: از هر عملی که با شئونات اسلامی منافات دارد باید پرهیز شود

80896159-5145621

ایرنا

اخبار مرتبط