پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول:باعوامل ناامنی باید با اشد مجازات برخورد کرد

به گزارش دزمهراب نماز با شکوه جمعه با حضور اقشار مختلف مردم متدین و ولایت مدار شهرستان دزفول و به امامت حجت الاسلام والمسلمین ” سید محمد علی قاضی دزفولی ” امام جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان برگزارشد.
دعوت به تقوای الهی وتاکید برامنیت
خطیب نماز جمعه دزفول در خطبه های نماز ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی از نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) که در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری قاتل فرزند یکی از پزشکان دزفول و آزادی فرد به گروگان گرفته شده اقدام کردندتقدیر کرد و افزود:باید بررسی کرد چرا شهرستان دزفولی که لنگر امنیت و ثبات بوده در آستانه انتخابات شاهد چنین نا امنی است.
امام جمعه دزفول با اشاره به نگرانی مردم در خصوص افزایش ناامنی در این شهرستان گفت:علل این ناامنی ها باید به صورت کارشناسی بررسی شوند زیرا این ناامنی ها شایسته دزفول نیست .
از اصحاب رسانه انتظار می رود دقت کنند تا موجب پراکندن جو ناامنی در جامعه نشوند
خطیب جمعه دزفول با تاکید بر اینکه کلیه آحاد مردم و خواص باید در زمینه تامین امنیت احساس مسوولیت کنند چرا که امنیت به عنوان یک مطالبه عمومی مورد توجه همه می باشد افزود:از اصحاب رسانه انتظار می رود دقت کنند تا موجب پراکندن جو ناامنی در جامعه نشوند.
در خواست از مسئولان زیربط برای جمع آوری سلاح های غیر مجاز در جامعه
حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی از استاندار ، فرمانده انتظامی و رییس کل دادگستری خوزستان خواست برای جمع آوری سلاح های غیر مجاز در جامعه اقدام کنند و قوه قضاییه باید با عوامل ناامنی با اشد مجازات برخورد کند.
دهه فجر فرصتی است تا مولفه های انقلاب و برکات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بیان شود
خطیب نماز جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول با اشاره به درپیش بودن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت:دهه فجر فرصتی است تا مولفه های انقلاب اسلامی ، گفتمان ، آثار و برکات انقلاب اسلامی بار دیگر بازخوانی شوند تا حقیقت این حماسه بزرگ برای نسل جوان بیان شود.
تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران انتخابات
امام جمعه دزفول به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران انتخابات نیز اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری در این دیدار بر حضور همگان پای صندوق های رای تاکید کردند تا حماسه ای ماندگار در کشور رقم بخورد و مردم افرادی صالح را انتخاب کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی انقلابی بودن را یکی از شاخص های انتخاب نماینده مجلس دانست و گفت:افرادی که انتخاب می شوند نباید ضد انقلاب و دوستان فتنه ۸۸باشند ضمن اینکه برخی افراد فقط شعار می دهند ولی هنگامیکه در انتخابات پیروز شدند مردم و وعده های خود را فراموش می کنند و همیشه از نظام طلبکارند.
شورای نگهبان دژ مستحکمی در برابر نامحرمان نظام می باشد
امام جمعه دزفول شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی دانست و گفت:همه مردم باید بر مدار قانون عمل کنند و نباید سخنانی بیان شود تا قانون انتخابات زیرسوال رود و شورای نگهبان تضعیف شود زیرا شورای نگهبان دژ مستحکمی در برابر نامحرمان نظام می باشد و زیر سوال بردن آن کار درستی نیست.
جوانان حزب اللهی هنگامی که خطری کشور را تهدید می کند خود را سپر بلای کشور می کنند
حجت الاسلام والمسلمین قاضی افزود:جوانان حزب اللهی که سینه چاک انقلاب هستند نباید به عنوان نیروهای تندرو معرفی شوند زیرا همین افراد هنگامی که خطری کشور را تهدید می کند خود را سپر بلای کشور می کنند.
رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ووحدت و همدلی مردم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است
امام جمعه دزفول تصریح کرد:نزدیک به چهار دهه است که دشمن تلاش می کند انقلاب را به زمین بزند و از مسیر اصلی خارج کند اما وحدت و همدلی مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری انقلاب را مصون داشته و نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است.
آل سعود بیشترین خدمت را به رژیم غاصب اسراییل کرده است
خطیب نماز جمعه دزفول دربخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول به رفتار نابخردانه آل سعود در منطقه اشاره کرد و گفت:عربستان بیشترین خدمت را بارژیم غاصب اسراییل کرده است لذا دستگاه دیپلماسی باید با روحیه انقلابی مطابق شان و منزلت مردم ایران عمل کند و از مستکبران حق طلبی کند.
امام جمعه دزفول در پایان از برگزاری همایش تجلیل از مبارزان انقلاب اسلامی در هشتم بهمن ماه در مصلای دزفول خبر داد.

مجد دز

اخبار مرتبط