پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول:فعالیت های هسته ای ایران بهانه ای برای دشمنی امریکاست

در یوم الله ۱۳ آبان ،روز تسخیر لانه ی فساد و جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و روز استکبار ستیزی ،نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی شهرستان دزفول “حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” در جمع راهپیمایان سخنرانی کردند.

ایشان با اشاره به تبعید امام خمینی در ۱۳ آبان ۴۳،به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان توسط رژیم طاغوت در سال ۵۷ و تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا در این روز در سال ۵۸ ، دست داشتن امریکای جنایتکار را در هر سه حادثه خاطر نشان ساخته و افزود:با تسخیر لانه ی جاسوسی که در اصل انقلاب دوم ایران و بزرگتر از پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ بود؛ ابهت امریکا در دنیا شکسته شد.

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی ”دشمنی ۳۵ ساله ی امریکا با ایران اسلامی را یادآور شده و افزود:فعالیت های هسته ای ایران بهانه ای برای دشمنی امریکاست در حالی که در این ۳۵ سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد بارها و بارها در حوادثی چون طبس، سرنگونی هواپیمای مسافری با ۲۹۰نفر زن و کودک بی گناه ،تجاوز به کشور ایران توسط عراق ، ترور د انشمندان هسته ای ، حمایت از کودتای نوژه و تحریم های پیوسته و … دشمنی دیرینه امریکا با ملت و کشور اسلامی ایران به چشم می خورد .

“امام جمعه ی دزفول”طنین اندازی دوباره ی شعار “مرگ بر امریکا “در میهن اسلامی ایران را سبب شکسته شدن دوباره ی اقتدار و ابهت امریکا دانسته و تصریح کرد:”شعار مرگ بر امریکا “راهبرد حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده ی ایران است همانگونه که امریکایی ها اعلام کرده اند در کنار مذاکرات تحریم و فشارها را ادامه می دهند.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول  با اشاره به منابع غنی کشور از نظر نیروی انسانی ، موقعیت جغرافیایی و معادن افزود: اگرمذاکرات ۵+۱ در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران نتیجه داده و تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان برداشته شد خوب است و اگر چنین نشد کشور باید بتواند روی پای خود بایستد.

 ”امام جمعه دزفول”با تاکید بر نگاه درونگرا به کشور خاطر نشان کرد:فشار بیشتر دشمنان سبب مقاومت و قویتر شدن میهن ماست لذا با حمایت از تیم مذاکره کننده ایران که فرزندان این انقلابند و با یاری خداوند ملت ایران باز هم بر دشمنانش پیروز و امریکا و متحدانش مفتضح خواهند شد.

ghazi.majdedez21

مجددز

اخبار مرتبط