پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول:در خصوص مذاکرات هسته ای نیز باید توجه داشت افرادی ذوق زده نشوند چرا که هنوز در اول راه هستیم.

دزمهراب:امام جمعه دزفول گفت:منتقدان مذاکرات هسته ای باید مراقب باشند در راستای اهداف نظام اسلامی و حفظ منافع نظام عمل کنند.

00

به گزارش دزمهراب به نقل از ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول افزود:افرادی که مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 را نقد می کنند باید توجه داشته باشند نقد آنها بر اساس حفظ منافع ملی باشد.

وی توجه به اهداف امام راحل(ره) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری را در نقد مذاکرات هسته ای مهم و ضروری دانست و گفت:افراد منتقد باید مراقب باشند در راستای اهداف دشمن که ایجاد تفرقه در کشور می باشد عمل نکنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول ، رهبر معظم انقلاب را محور وحدت در نظام اسلامی بیان کرد و گفت:حرکت پشت سر مقام معظم رهبری شاخص عملکرد افراد بوده و نباید برخی به بهانه های مختلف جلوتر از ایشان حرکت کنند.

وی قضاوت در خصوص دستاوردهای مذاکرات هسته ای را در زمان فعلی زود دانست و افزود:با پرهیز از اختلاف افکنی باید تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت شوند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی ، ایجاد تفرقه ، جنگ روانی و رسانه های را از برنامه های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد و گفت:در خصوص مذاکرات هسته ای نیز باید توجه داشت افرادی ذوق زده نشوند چرا که هنوز در اول راه هستیم.

وی همچنین به نقد برنامه های صدا و سیما پرداخت و گفت:صدا و سیما باید با تولید برنامه های مهم و اثر گذار محور وحدت و همدلی باشد.

امام جمعه دزفول همچنین به مشکلات مصلای جمعه دزفول اشاره کرد و گفت:در خصوص اقامه نماز جمعه همه باید احساس مسوولیت کنند چرا که مصلای جمعه تنها محلی برای اقامه نماز جمعه نیست بلکه برنامه های مختلف فرهنگی و اقتصادی در مصلای جمعه برگزار می شود.

وی گفت:فضای مصلای امام علی(ع) دزفول جوابگوی خیل شرکت کنندگان در آیین نماز جمعه نبوده ضمن اینکه 30 دستگاه کولرگازی برای خنک کردن سالن نماز جمعه نیاز است.

فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست که به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در محل مصلای امام علی(ع) دزفول برگزار شد گفت:مذاکرات هسته ای موجب اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف جهانی شده است.

حبیب اله آصفی افزود:تلاش غرب برای توقف دانش هسته ای ایران به شکست منجر شده و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از معدود کشورهای مسلط به دانش هسته ای به رسمیت شناخته شد.

وی اظهار کرد:در شرایط کنونی و با توجه به توافق هسته ای همه باید در راستای رشد و توسعه کشور وارد میدان شوند.

اخبار مرتبط