پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول :شرکت مردم در انتخابات،پیروزی بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولیدر ابتدا با توصیه ی همگان به  رعایت تقوای الهی  گفت:رعایت تقوا و پرهیزکاری در جامعه موجب زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) می شود و پشتوانه ی دعا برای امام عصر 000000000000000000(عج) باید همراه با عمل به دستورات الهی و تقوای الهی باشد .

ایشان با اشاره به ۶ تیرماه سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری حضرت اما خامنه ای اشاره کرد و گفت: در مسجد ابوذر تهران منافقان کوردل نتوانستند این نماد انقلاب اسلامی و ذخیره ی  بزرگ الهی  را به شهادت برسانند وخداوند ایشان را برای ملت ما حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز ” خطیب جمعه دزفول به دستاوردهای انتخابات ۲۴ خرداد ماه اشاره کرد و افزود: از اهم دستاوردهای این حماسه ی بزرگ ایجاد روحیه ی امید و نشاط در جامعه و جوانان ، اخلاق مداری نامزدها و تبریک آنها به رییس جمهور منتخب و نیز  سردرگمی و عدم تحلیل دشمن از عملکرد ملت بزرگ  ایران علیرغم تبلیغات سوء و دلسرد کننده ی آنان با حضور ۷۲ درصدی مردم پای صندوق های رای ، پیروزی بزرگی را برای ملت رقم زد و دکتر حسن روحانی هم  در مصاحبه ی مطبوعاتی خود با تاکید بر سخنان رهبری و نظام اسلامی دشمنان را مایوس و ناامید نمود.

“حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی قاضی‌دزفولی” با مخاطب قرار دادن خواص و افراد موثردرصحنه‌های سیاسی کشور اظهارداشت: عزیزانی که در فضای عمومی و سیاسی کشور موثرند به رییس جمهور جدید کمک کنند. باید رفاقت جای رقابت را گرفته و کشوررا ازحالت دوقطبی بودن خارج کرده و با ایجاد فضای نشاط و امید  که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند به  پیشرفت کشور کمک کنند.

“امام جمعه ی دزفول “با تبریک به “حجت‌الاسلام  دکترحسن روحانی رییس جمهور منتخب مردم ایران “با بیان مسئولیت های ایشان از زمان انقلاب تا کنون  ادامه داد: ایشان فرد شناخته شده‌ای در  پیروزی انقلاب اسلامی بوده که از این پس رئیس جمهور منتخب مردم هستند و باید در راستای گره‌گشایی از نابسامانی‌ها و مشکلات مردم در بحث گرانی و بیکاری تلاش کرده و آرامش را در تمام کشور برقرار کند و به وعده‌های خود عمل کند و در راستای عزت و اقتدار نظام  و توجه به منافع ملی گام بردارد و فقط خود را وامدار مردم دانسته و به هیچ دسته و گروهی وابسته نشود و در ایجاد آرامش در جامعه  بکوشد.

“رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول”همچنین به انتخابات شوراها ی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: در شورای شهر دزفول، افراد متدین ،دیندار ، جوان و باتجربه انتخاب شده که ترکیب خوبی است، که این افراد منتخبخدمت صادقانه برای مردم را سرلوحه ی کار خود قرار دهند  تا به مانند دوره قبلی و حتی بهتر از آن به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

ایشان همچنین پیروزی غرورآفرین ملی پوشان تیم ملی فوتبال ایران در راهیابی به جام جهانی  را تبریک گفت و برایشان آرزوی موفقیت با کمک و دعای خیر امام زمان(عج) را مسالت نمود.

امام جمعه شهرستان دزفول” با اشاره به  ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید گفت: امام (ره) در مورد ایشان فرمودند :”که او با عزت زیسته و با سرفرازی به شهادت رسید.” مطالعه ی حالات شهید چمران  غبطه برانگیزست و دانشگاه ها با الگوپذیری از شخصیت ایشان با روحیه ی بسیجی و جهادی ، پیشرفت در مسائل علمی را سرعت دهند .

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی‌دزفولی” افزود: روز یکم تیر سالروز فرمان امام برای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی بوده که عملکرد این سازمان در ۳۲ سال گذشته علارغم  کمبودها و چالش ها در کشور گویای گفتمان دینی و فرهنگی در انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه ی دزفول با  تأکیدبر صرفه جویی در مصرف آب خاطر نشان کرد: اول تیرماه آغاز هفته صرفه‌جویی در مصرف آبست که در این خصوص با وجود بارندگی های خوب امسال  نباید در مصرف آب اسراف نموده وبا  صرفه‌جویی ، شکر این نعمت حیاتی را به جای آورد.

“رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول “با تبریک ایام با سعادت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و روز مستضعفین ،با اشاره به فعالیتهای ستاد ساماندهی به مراسمات نیمه ی شعبان اظهار داشت:مهمترین مقوله مهدویت، انتظار است که در حقیقت جزء بالاترین عبادات مؤمنین بوده وبه گفته ی امام صادق(ع): ” کسی که منتظر امام زمانش باشد به مانند کسی است که شمشیر در دست گرفته و در رکاب پیامبر خدا ایستاده و از ایشان دفاع می کند”.

“خطیب جمعه دزفول” با تاکید در محتوا بخشیدن به جشن های نیمه شعبان گفت:شادی باید همراه با شعور و معرفت باشد نباید در جشن ها شادی رنگ معصیت پیدا کند زیرا رعایت تقوا باعث خشنودی و  تعجیل در فرج حضرت (عج) می شود.

ایشان همچنین با تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود :سربازان گمنام امام زمان (عج) کسانی هستند که در وزارت اطلاعات انجام وظیفه می‌کنند و با این‌که مردم از آنان شناختی ندارند ولی آنان  با ایثارگری به وظیفه خطیر خود عمل کرده تا امنیت در سراسر کشور حکمفرما شود.

اخبار مرتبط