پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول: مقاومت در برابر تحریم ها بدون تردید دشمن را به زانو در می آورد

دزفول – امام جمعه دزفول با اشاره به دور جدید تحریم های استکبار جهانی علیه ایران گفت: مقاومت در برابر تحریم ها بدون تردید دشمن را به زانو در خواهد آورد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در محل مصلی امام علی (ع) دزفول افزود: مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر تحریم ها، شکست دوباره دشمن را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: دشمن با تمام توان خود به میدان آمده و هر چه داشته رو کرده به طوری که منافقین جنایتکار را نیز از لیست تروریست ها خارج نموده و هر روز به دنبال تحریم ها و فشار های بیشتر علیه مردم ایران است.

امام جمعه دزفول قطع پخش ماهواره ای شبکه های رادیو تلویزیونی ایران توسط دشمن را یادآور شد و اظهار داشت : با وجود اینکه غرب دم از آزادی بیان می زند ولی دست به قطع پخش این شبکه ها زده که نشان از ترس آنها است.

وی خاطرنشان کرد که زمان استیصال دشمن نزدیک است و مردم ایران با تحمل سختی ها بزودی طعم شیرین پیروزی را خواهند چشید.

حجت الاسلام قاضی دزفولی به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود باب جدیدی از ظرفیت های نظام اسلامی به روی مردم باز کرد که نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی از برخی سیاست های کشور در 33 سال گذشته نقدهای بجایی کرده و در ضمن حرکت ملت و مجموعه نظام را رو به جلو ارزیابی و به موفقیت ملت ایران در عرصه های مهم و سرنوشت ساز اشاره کردند که با این وجود اجازه سوء استفاده و بهره برداری را به دشمن ندادند.

خطیب نماز جمعه دزفول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود روح امید ، نشاط و ایستادگی در برابر دشمن را به مردم تزریق کرد تصریح کرد: غربی ها با اعمل فشار و تحریم علیه مردم ایران، تسلیم شدن ما را دنبال می کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تاکید کرد که مردم باید ضعف به خود راه ندهند زیرا هرگاه دشمن ضعفی در ایران پیدا می کند روحیه گرفته و خود را آماده حمله می کند لذا از هر حرکتی که نشانه اختلاف باشد باید دوری کرد زیرا به ضرر مسائل کشور می باشد.

وی گفت: دشمن سعی دارد میان مردم و مسوولان اختلاف بیندازد لذا مردم باید هشیار بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند تا آرامش در کشور حکم فرما شود.

امام جمعه دزفول به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: به این انتخابات مهم و سرنوشت ساز چند ماه دیگر مانده و باید مراقب و هشیار باشیم.

وی به جمعه خونین شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در مکه به دستور آمریکا و به دست حکام دست نشانده آل سعود اشاره کرد و گفت: رژیم ملعون آل سعود برای خوش رقصی برای اسراییل در حرم امن الهی زائران مظلوم را به خاک و خون کشید و سند ننگینی در تاریخ به ثبت رسانید.

حجت الاسلام قاضی دزفولی هفتم ذی الحجه شهادت امام محمد باقر (ع) را یادآور شد و به نقل این حضرت اظهار داشت: سه چیز از مکارم دنیا و آخرت است یکی اینکه کسی را که بر تو ظلم کرده عفو کنی و با کسی که رابطه خود را با تو قطع کرده ارتباط برقرار کنی و دیگری اینکه با کسی که با جهل با تو عمل کرده رفتاری بردبارانه داشته باشی.

امام جمعه دزفول روز نهم ذی الحجه روز عرفه را یادآور شدو خاطرنشان کرد که دعا در مکتب اهل بیت عبادت محسوب می شود.

 

اخبار مرتبط