پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه موقت دزفول:حماسه اقتصادی با حمایت از تولید ملی و پرهیز از اسراف محقق می شود

حجت الاسلام ‘ مرتضی بیگدلی ’ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلی امام علی (ع) این شهر افزود: مردم با اراده ای ملی از صنایع داخلی حمایت کنند تا شاهد شکوفایی اقتصاد و در نتیجه حل مشکلات معیشتی باشند.IMG_4430

وی بااشاره به حادثه هفتم تیرماه و سالروز شهادت آیت ا.. بهشتی و 72 تن از یاران باوفای حضرت امام (ره) گفت: این شهدای والامقام توسط منافقان کوردل در دفتر حزب جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

امام جمعه موقت دزفول افزود: شهید دانش یکی از این شهدا بود که در دزفول چشم به جهان گشود و به عنوان نماینده اندیمشک و شوش در مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی اظهار داشت: شهید دانش در قضایای فتنه آن دوران به خوبی راه را از چاه تشخیص داد و در عهدی که با خداوند بسته بود وفادار ماند و در همین راه به ملکوت اعلی پیوست.

خطیب موقت جمعه دزفول در فرازدیگری از خطبه های نماز جمعه دزفول ،بااشاره به هفته قوه قضاییه ، این قوه را ضامن عدالت در کشور دانست و گفت: مهمترین رکن مشروعیت نظام جمهوری اسلامی عدالت است.

وی سرنگونی هواپیمایی مسافربری ایران در سال 1367 توسط آمریکای جنایتکار را یادآور شد و افزود: در این جنایت ، 298 مرد و زن ایرانی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام بیگدلی اظهار داشت: جنایات زیادی علیه شیعیان توسط استکبار جهانی بوِیژه اسراییل خونخوار در دنیا بوقوع می پیوندد که نشان از استیصال استکبار است.

وی افزود: پاسخ این جنایات ،بیداری اسلامی است که رژیم های دست نشانده زیادی را به نابودی کشانده است.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به آغاز فصل تابستان و افزایش مصرف برق گفت: شهروندان در مصرف برق صرفه جویی کنند تا همگان از این نعمت برخوردار شوند.

وی راه اندازی سیستم دیجیتال صدا و سیما را خواسته مردم دزفول عنوان کرد و افزود: راه اندازی این سیستم همت جدی مسوولان صدا و سیما را می طلبد.

حجت الاسلام بیگدلی اظهار داشت: با راه اندازی این سیستم ، فضای آلوده استفاده از دیش های ماهواره برچیده می شود.

ایرنا

اخبار مرتبط