پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه موقت دزفول گفت:ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی سالهاست با مقاومت خود خواب خوش را از چشمان صهیونسیم گرفته است.

 حجت الاسلام ˈ مرتضی بیگدلی ˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) افزود:سالهاست از هیبت پوشالی استکبار جهانی کاسته شده و ناتوانی اش در مقابل موجی که از انقلاب bigdeliاسلامی در دیگر کشورها ایجاد شده بر همگان ثابت شده است.
وی با اشاره به روز ملی مبارزه با تروریسم گفت:کسانی که به دنبال استیفای حق مشروع خود هستند و در مقابل حقوق نامشروع استکبار می ایستند از نظر استکبار جهانی ترورسیت هستند و مستحق سرکوب ونابودی اند.
وی اظهار داشت:استکبار با این ذهنیت به نابودی ملت فلسطین و تثبیت رژیم اشغالگر اقدام کرده ،در افغانستان نیز به بهانه مبارزه با تروریسم وارد میدان شده و مردم بیگناه بسیاری را کشته است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به وضعیت کشور سوریه گفت:در سوریه بدترین وظالمانه ترین رفتارها نسبت به مردم مظلوم سوریه اعمال می شود و منحرف ترین و بزهکارترین افراد را از زندان ها بیرون می آورند و پشتیبانی سیاسی می کنند تااسباب از بین بردن ملت سوریه را فراهم کنند.

وی گفت:سه سال است که ملت سوریه گرفتار این اوضاع شده و تاکنون مقاومت کرده و به لطف خدا روز به روز بر پیروزی هایش افزوده می شود وخواهد توانست از دست رفته ها را باز یابد.

امام جمعه موقت دزفول افزود:تا این نیات پلید وجود دارد هرگز جهان رنگ صلح بر خود نخواهد دید ولذت آرامش را نخواهد چشید.

وی اظهار داشت:ملت مصر نیز فریب خورد ،در میدان دشمن بازی کرد و خسارت جبران ناپذیری بر آنها وارد شد به طوری که اینک دچار پشیمانی و ندامت می کند ولی ملت مصر آگاه است ونخواهد گذاشت خواسته های دشمن پابرجا باقی بماند.

حجت الاسلام بیگدلی گفت:ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی پشتیبان سوریه و عراق خواهد بود و با جوشش هرچه تمامتر احساسات خود را در حمایت از مردم مصر نشان خواهد داد و مشت خود را بر سر دشمن فرو خواهد آورد .

امام جمعه موقت دزفول ضمن گرامیداشت هشتم شهریورماه روز انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین و شهادت رجایی وباهنر گفت:این شهیدان شخصیت هایی هستند که مناطق محروم یادآور خدمات آنهاست و آثار آنها در عرصه فرهنگ و ایستادگی مشهود است .

وی اظهار داشت :کسی که مسوولیتی بر عهده می گیرد باید در راستای اهداف و شخصیت این شهیدان گام بردارد و دشمن ستیزی واراده قوی جهت دفاع از منافع ملت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به روز تعاون گفت:هفته تعاون برای ما نقطه عطفی است که سهم بسزایی در سرمایه گذاری،برقراری عدالت اجتماعی ،مسکن مهر و کشاورزی در جامعه دارد .

ایرنا

اخبار مرتبط