پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اورژانس های خوزستان به حالت آماده باش درآمدند


vvv

اورژانس های خوزستان به حالت آماده باش درآمدند

به گزارش دز مهراب:– سرپرست دانشگاه علوم علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آماده­باش تمامی اورژانس­های بیمارستانی و پایگاه­های اورژانس در سطح استان برای پاسخگویی به مراجعات شهروندان و رسیدگی به مشکلات تنفسی به هنگام بارندگی خبر داد

ˈ در این ارتباط توضیح داد: با توجه به اینکه در هفته­های اخیر پس از بارش باران جمع زیادی از مردم با مشکل تنگی نفس مواجه شده و به اورژانس­ها مراجعه کرده­اند به همه اورژانس­های بیمارستانی آماده­باش داده شده تا در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود:همه پایگاه­های اورژانس نیز در حالت آماده­باش بوده و پیش­بینی های لازم برای تامین داروی موردنیاز به عمل آمده است.

دکتر ایدنی اظهار داشت: علاوه بر این، سه دستگاه اتوبوس ­آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس آی سی یو آماده عملیات و چند دستگاه آمبولانس نیز در صورت نیاز آماده عملیات امدادی و نجات هستند.

در جریان بارندگی های پاییزی حدود 20هزار نفر از شهروندان خوزستانی بویژه اهوازی به بروز مشکلات تنفسی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند.

هنوز منشا و علت دقیق این آلودگی اعلام نشده است.

تاکنون چند گروه کارشناسی از سازمان حفاظت محیط زیست ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی برای بررسی این آلودگی که تاکنون در استان سابقه نداشته به خوزستان سفر کردن

کد خبر42

ایرنا

اخبار مرتبط