پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اولین همایش پیاده روی خانوادگی شهر امام+تصاویر

 اولین همایش پیاده روی خانوادگی شهرامام با حضور مردم ورزش دوست این شهر و جمعی از مسئولین شهرستان دزفول، بخش مرکزی و شهر امام برگزار شد .

،

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در  شهر امام برگزار شد (18)

،

 

این همایش ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۶ دی ماه  با تلاوت آیات قرآن مجید و توضیحات آقای حسن نژاد مسئول کمیسیون ورزش شهر امام و آقای محمدی سخنگوی شورای اسلامی شهر امام  از درب شهرداری این شهر شروع  شد و پس از طی چندین کیلومتر پیاد ه روی شهروندان شهر امام اعم از کودک و پیر و جوان  در پارک خانواده  این شهر به پایان رسید و در این محل ، مراسم پایانی و قرعه کشی برگزار گردید .

،

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در  شهر امام برگزار شد (67)

،

 

در مراسم قرعه کشی  آقای حسن نژاد  مسئول ورزش شهر امام ضمن خیر مقدم به مسئولین و تشکر از مردم شهر امام بخاطر شرکت در این حرکت ورزشی ، گفت : استخر سرپوشیده ، پیست دو میدانی  ، تامین روشنائی ورزشگاه  شهید مهرولی ،  مجموعه ورزشی سرپوشیده  ویژه بانوان ، خوابگاه برای ورزشکاران میهمان مسابقات ورزشی   از جمله نیازهای عمرانی این شهر در بخش ورزش می باشد  که از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول خواستاریم نسبت به تامین اعتبار انها در پروژه های سال ۱۳۹۴ مساعدت لازم را بنمایند . 

،

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در  شهر امام برگزار شد (76)

،

 

در ادامه مراسم آقای منزویان  کارشناس و نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول نیز ضمن خوش آمدگوئی به حاضران   با بیان اینکه همبستگی ، دوستی ، مودت از معانی ورزش است افزود : شهر امام  از قدیم تاکنون همیشه در عرصه ورزش حرفی برای گفتن داشته است  .

وی شهر امام را مهد فوتبال دانست و افزود :  شهر امام  همواره  فوتبالیستهای تراز اولی به فوتبال شهرستان ، استان و کشور معرفی کرده است  .

منزویان در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری  در زمینه لزوم توسعه ورزش همگانی  اشاره کرد و گفت : اگر می خواهید جسم و روحی سالم داشته باشید ،  پیاد ه روی نمایید چون  ورزشی ساده و کم هزینه است و شایسته است که هر کدام از ما روزی ۲۰ دقیقه در این طبیعت زیبای شهر امام  به پیاده روی بپردازیم  .

کارشناس ارشد اداره ورزش و جوانان دزفول  در پایان سخنانش قول داد تا  احداث دو طرح پیست دو و میدانی و استخر سرپوشیده را برای شهر امام پیگیری نمایند.

منزویان ،  تاسیس دفاتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهرهای اقماری و از جمله شهر امام  را از دیگر اقدامات در حال پیگیری این اداره عنوان کرد و راه اندازی این دفاتر را منوط به صدور مجوز نهایی وزارت ورزش و جوانان دانست .

،

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در  شهر امام برگزار شد (86)

،

 

آقای پوررکنی معاون فرمانداری ویژه دزفول سخنران بعدی این همایش ،  طی سخنانی کوتاه ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش خصوصا شهرداری و شورای اسلامی شهر امام  ، اداره ورزش و جوانان دزفول ، دفتر نماینده دزفول در مجلس و فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت : امیدواریم که با برگزاری اینگونه برنامه ها بتوانیم گامی مثبت در راستای اهداف ورزشی و سلامتی و شادابی مردم برداریم .

،

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در  شهر امام برگزار شد (101)

،

 

در پایان ،  مراسم  قرعه کشی همایش پیاده روی  شهر امام توسط جمعی از مسئولین شهرستان دزفول  و شهر امام  برگزار شد و به قید قرعه  ۵۸ جایزه ارزنده  به ۵۸ نفر از شرکت کنندگان اهدا گردید .

جوایز اهدا شده در این همایش به شرح ذیل می باشد :

فرمانداری ویژه دزفول:  ۱۰ عدد سکه  طلای پارسیان ، دفتر مهندس پاپی زاده  نماینده مردم  دزفول در مجلس شورای اسلامی : ۹ کارت هدیه بانکی ۵۰ هزار تومانی ، اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول : دو دستگاه دوچرخه بزرگسالان ، شورای اسلامی و شهرداری شهر امام و رئیس شورای اسلامی شهرستان دزفول : ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه ، شورای اسلامی و شهرداری شهر شمس آباد : ده عدد سکه طلای پارسیان ، شورای اسلامی و شهرداری شهر صفی آباد : ۶ تخته پتو ، حوزه مقاومت بسیج  ابوذر غفاری یک سری کامل کتابهای استاد مرتضی مطهری ، آقای قنبر محمدی : ده دست لباس ورزشی .

،

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در  شهر امام برگزار شد (130)

،

 

همایش پیاده روی خانوادگی شهر امام با تلاش مشترک  شورای اسلامی و شهرداری شهر امام  ،  اداره  ورزش و جوانان دزفول  ،  فرمانداری ویژه دزفول  و دفتر  مهندس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس برگزار شده بود .

 

،

 گزارش تصویری

،

اولین همایش پیاده روی خانوادگی در  شهر امام برگزار شد

سیاسیون

اخبار مرتبط