پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

این بار جوان 23 ساله دزفولی قربانی رود دز شد + عکس

به گزارش دزمهراب از روابط عمومی  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  دزفول : جوان دزفولی 23 ساله قربانی رودخانه دز شد.

در ساعت 2:57 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه مورخ  29 مرداد ماه گزارش غرق شدن یک جوان دزفولی در رودخانه دز به سامانه 125 این سازمان داده شد.

خبرنگار 125 افزود: ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله اکیپی از آتش نشانان را به محل گزارش شده (حوالی پل قدیم دزفول)  فرستاد و بلافاصله اقدام به گشت زنی در محل یاد شده کردند که بعلت تاریکی هوا بی نتیجه ماند.

مهندس معظم فر (مدیرعامل سازمان آتش نشانی) در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه  گفت : این جوان 23 ساله که به همراه تعدادی از دوستان خود به کنار رودخانه رفنه بود در ساعت 2:35 دقیقه بامداد در حین شنا کردن در حوالی پل قدیم غرق میشود که دوستان وی پس از چند دقیقه تلاش برای نجات وی ؛ مراتب را به اطلاع آتش نشانی میرسانند.

وی همچنین در ادامه  اضافه کرد : پس از روشن شدن هوا هماهنگی های لازم جهت پایین آمدن دبی آب رودخانه از جانب این سازمان صورت گرفت و در ساعت 12:15 دقیقه ظهر اکیپ غواصی سازمان به همراه دو غواص شخصی برای پیدا کردن جسد این جوان دزفولی در روخانه دز کار خود را آغاز نموده و در ساعت 14:50 دقیه در حوالی پل شناور موفق به کشف جسد وی شدند.

معظم فر : از این طریق به خانواده داغدار این جوان تسلیت گفته و علو درجات را برای ایشان و صبر و شکیبایی را برای بازماندگانشان از خداوند منان خواستار شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی از دوستان غواصی که به کمک اکیپ غواصی این سازمان آمده و موفق به کشف جسد نیز شدند اظهار تشکر و قدر دانی نمود.

 جسد کشف شده برای طی کردن مراحل قانونی هم اکنون در اختیار نیروی انتظامی گذاشته شد.

اخبار مرتبط