پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

بانک اطلاعات فعالیت‌های قرآنی در دزفول تشکیل شود

امام جمعه دزفول گفت: با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان بانک فعالیت‌های قرآنی در دزفول تشکیل شود.

وی گفت: اگر مفاهیم قرآنی در جامعه به نحوی مناسب توسعه یابد تهاجم فرهنگی دشمن به نحوی مناسب پاسخ داده می‌شود و ارزش های اسلامی در جامعه به نحوی مطلوب ماندگار می‌شود.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی تنها با اتکا به توان اجتماعی و ظرفیت تمام بخش های اجتماعی و فرهنگی شهرستان در بخش های مختلف امکان پذیر است‌.

وی افزود: مفاهیم قرآنی یک نیاز مهم فردی و اجتماعی است و با گسترش این رویکرد می‌توان نیازهای بخش های مختلف جامعه را پاسخ مناسب داد.

حجت الاسلام قاضی بیان کرد: متاسفانه علی رغم افزایش فعالیت‌های مذهبی در شهرستان و توجه مناسب به رویکردهای قرآنی آمار مناسبی از توانمندی ها و ظرفیت قرآنی دزفول موجود نیست.

وی گفت: اگر این آمار در شهرستان طراحی و اجرایی شود می توان توسعه مطلوب قرآنی در شهرستان را به نحوی مناسب هدف گذاری کرد و  زمینه رونق این مفاهیم را در دزفول تقویت کرد.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: ماه رمضان پیوند قرآن و‌اجتماع در جامعه اسلامی متناسب با نیازها و رویکرد های انقلابی در دوران اخیر است و می‌توان با الهام از این مفاهیم راهکارهای این محور و رویکرد را شهرستان تقویت کرد.

تسنیم

اخبار مرتبط