پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

برخی افراد با نام امام و از بیت امام خمینی(ره) بر خلاف سیره انقلاب حرکت کرده اند

به گزارش دزمهراب درپنجمین روز از گرامیداشت دهه فجر که بنام روز انقلاب اسلامی وحدت امت اسلامی عدالت خواهی وحکومت جهانی حضرت مهدی (عج) نامگذاری شده است آئین پرصلابت نماز جمعه با حضور اقشار مردم مسلمان و متدین دزفول به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) برگزارشد.

دعوت به تقوای الهی وتبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

خطیب نماز جمعه دزفول در خطبه های نمازضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی با تبریک ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصتی برای گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای با برکت آن است.
امام جمعه دزفول به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه جهانی انقلاب اسلامی ابهت پوشالی ابرقدرتها را در هم شکست.
خطیب نماز جمعه دزفول همگرایی امت اسلامی را از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه جهانی دانست و گفت: بیداری اسلامی که در سراسر منطقه شاهد آن هستیم از دیگر دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین  قاضی دزفولی تحول ملت به ملتی شجاع را از دیگر دستاوردهای انقلاب در حوزه معنویت و اخلاق عنوان کرد و افزود: در حوزه سیاسی و حکومتی نیز انقلاب اسلامی موجب سقوط رژیم شاهنشاهی و برچیده شدن بساط ظلم و ستم و آزادی بیان واندیشه ،استقلال سیاسی کشور، عزت ایران و آزادی در انتخابات شد.
امام جمعه دزفول به دیگر دستاوردهای انقلاب در حوزه دین ، فرهنگ،اجتماعی اقتصاد، و نظامی نیز اشاره کرد و گفت: دشمن همواره هزینه ها ، تبلیغات و جوسازی رسانه ای فراوانی برای دلسرد کردن ملت ایران می کند ولی ملت ایران با حضور گسترده در مناسبت های مختلف، استکبار را مبهوت می کند.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن  نشانه استقلال،عظمت ،امنیت و اقتدار ملت و کشوراست
خطیب نماز جمعه دزفول شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه استقلال،عظمت ،امنیت و اقتدار ملت و کشور دانست و اظهارکرد:در روز ۲۲ بهمن همچون سال های گذشته با حضور زنان و مردان، پیر و جوان و کوچک و بزرگ فضای کشور را پر از مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل خواهیم کرد.

۱۹بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام خمینی(ره)

حجت الاسلام والمسلمین  قاضی دزفولی، ۱۹ بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام خمینی(ره) را گرامیداشت و اظهار امیدواری کرد نیروی هوایی بتواند همچنان دستاوردهای بزرگ انقلاب را حفظ کند.
امام جمعه دزفول به موضوع انتخابات نیز پرداخت و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، نمازجمعه قرارگاه فرهنگی و امام جمعه فرمانده این قرارگاه است که باید مراقب بود فعالیت ها با هم همخوانی داشته باشند و فعالیت های افراددراین مسیر دنبال شود.

تبیین ملاک و شاخص های انتخاب اصلح در انتخابات
حجت الاسلام والمسلمین  قاضی با اشاره به ملاک و شاخص های انتخاب اصلح در انتخابات گفت: باید فردی را انتخاب کرد که زمینه ساز عزت انقلاب باشد لذا اگر نامزدهای انتخاباتی فردی را قدرتمندتر از خود یافتند باید کنار بکشند و اگر این کار را انجام ندهند به ملت خیانت کرده اند.
امام جمعه دزفول بزرگترین خیانت را فریبکاری از سوی برخی افراد دانست و افزود:زمزمه هایی مبنی بر برهم زدن آرامش در آستانه انتخابات از سوی آمریکا شنیده می شود و برخی افراد با برخی سخنان سعی در ایجاد تشنج و جنجال سیاسی دارند.
خطیب نماز جمعه دزفول اظهارکرد: برخی افراد با نام امام و از بیت امام خمینی(ره) بر خلاف سیره انقلاب حرکت کرده اند که باید دید چرا این افراد می خواهند فضای کشور را آبستن تشنج کنند ضمن اینکه این سخنان ارزش پاسخگویی نیز ندارد ولی ملت باید آگاه باشند.
تجلیل از شهید “علیرضا حاجیوندقیاسی ” سومین شهید مدافع حرم از دزفول

امام جمعه دزفول  در ادامه پیروزی رزمندگان اسلام در آزادسازی دو شهر شیعه نشین سوریه را تبریک گفت و افزود: مدافعان حرم با جانفشانی خود موفق به این پیروزی شدند و علیرضا حاجیوند قیاسی نیز سومین شهید مدافع حرم از دزفول بود که شهادت وی در سوریه جای تبریک و تسلیت دارد.
 از مروجان ورزش و شهدای این حوزه باید تجلیل شود

امام جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه ها به توصیه های مقام معظم رهبری  به دست اندرکاران ورزش اشاره کرد و گفت:طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از مروجان ورزش و شهدای این حوزه باید تجلیل شود و وقتی بانوی ورزشی با رعایت حجاب کامل در مسابقات ورزشی حاضر می شود و یا ورزشکار ما در مقابل بازیکنان رژیم صهیونیستی به میدان نمی رود و یا پس از پیروزی سجده شکر به جا می آورد پیام آور انقلاب برای دیگر ملت هاست.

باید با  افراد شرورقاطع برخورد کرد

حجت الاسلام  والمسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی موضوع امنیت را بسیار مهم دانست وگفت:باید با  افراد شرورقاطع برخورد کرد و از جایگاه نمازجمعه از طرف کلیه اقشار مردم از اقدام ماموران انتظامی در برخورد با این عامل ناامنی حمایت و پشتیبانی خود را اعلام می کنیم.(تکبیر حضار)
امام جمعه دزفول از قوه قضاییه و دادستانی دزفول خواست در مقابله با هنجارشکنان قاطعانه برخورد کنند واجازه این گستاخی ها و به خطر انداختن امنیت در جامعه را به اشرار ندهند.
امام جمعه دزفول از دادستانی دزفول تقاضا کرد با عوامل حمله به کلانتری شهر امام نیز برخورد شدید و قاطعی داشته باشند.

مجد دز

اخبار مرتبط