پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی دزفول با ۵ هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار

به گزارش دزنا ۲۴، غلامعلی تاج اظهار کرد: در شهرستان دزفول فعالیت‌های قرآنی رونق بسیار زیادی دارد و به این دلیل تلاش شده است تا در ایام ماه مبارک رمضان که این فعالیت‌ها رونق بیشتری می‌گیرند نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در زمینه قرآن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، گفت: کوشیده‌ایم تا هماهنگی‌های لازم در زمینه برگزاری این نمایشگاه اجرا و عرضه کتب و محصولات فرهنگی قرآنی در شهرستان دزفول آغاز شود.

تاج با اشاره به تخفیف ویژه در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه افزود: برای برگزاری این نمایشگاه و ترویج استفاده از کتب و محصولات فرهنگی قرآنی تلاش شده است تا با تخفیف ویژه این نمایشگاه برگزار شود تا به نحوی زمینه خرید بیشتر محصولات و تولیدات در این زمینه فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: این نمایشگاه قرار است در بازه زمانی ۱۰ روزه برگزار شود و صبح و عصر برای بازدید عموم فعال خواهد بود.

تاج تاکید کرد: قرار است در این نمایشگاه محصولات فرهنگی با محوریت کودکان، نرم افزارهای قرآنی در تمام رده‌های سنی و کتب نفیس و تازه چاپ شده در عرصه قرآن و تفسیر در معرض خرید مردم قرار گیرند.

timthumb

اخبار مرتبط