پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

بسیج مایه عزت ، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی است

امام جمعه دزفول بسیج را مایه عزت ، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی دانست و گفت:بسیج یکی از بزرگترین معجزات نظام اسلامی است.

81402531-6102490

به گزارش دز مهراب به نقل از ایرنا حجت الاسلام ‘سیدمحمدعلی قاضی دزفولی’ روز چهارشنبه در همایش شکوه مقاومت در جمع بسیجیان شهرستان دزفول در مصلای امام علی (ع) ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین افزود:خداوند بسیج را بعنوان بهترین و بزرگترین موهبت الهی به ایران ارزانی داشت.

وی از بسیج بعنوان نماد عظمت و پایداری یاد کرد و گفت:هرکار مهمی که در کشور صورت گرفته به برکت فرهنگ بسیجی بوده و دشمنان از فرهنگ بسیجی در هراس می باشند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بسیج را مدافع انقلاب و اسلام دانست و گفت:دشمنان به نوعی از بسیجی بودن ملت ایران الگو گرفتند.

امام جمعه دزفول بسیج را مظهر حضور مردم در عرصه های مختلف خواند و گفت:اخلاص در عمل پایه کار بسیج است و تا زمانی که ارزش های بسیج در جامعه جاری است آسیب و تهدیدی کشور و ملت را تهدید نمی کند.

وی افزود:ایستادگی مردم در مقابل تروریست های داعش ،مقاومت مردم سوریه در مقابل دشمنان ، موفقیت شیعیان و مسلمانان یمن در برابر توطئه ها و پیروزی حزب الله لبنان در مقابل اسراییل غاصب همه به برکت فرهنگ بسیجی است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را حاصل تفکر بسیج دانست و گفت:صلابت رهبر معظم انقلاب که دشمنان را خوار و ذلیل کرده نیز به واسطه برکت فرهنگ بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول نیز در این همایش که با حضور پر شور بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت برگزار شد در سخنانی با اشاره به ظرفیت های بی شمار بسیج در عرصه های مختلف بر حفظ آمادگی نیروهای بسیجی تاکید کرد.

سرهنگ ‘ عبدالامیر محتشمی راد ‘ افزود:نیروهای بسیجی بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی وارد صحنه شده و به موفقیت های بزرگی دست یافتند.

در پنجم آذرماه سال 1358 سازمان بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب تشکیل شد.

اخبار مرتبط