پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

بیانیه بسیج ادارات دزفول به مناسبت سالروز رحلت امام(ره) و قیام 15 خرداد

حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد.
بسم‌ا… الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
به گزارش دزمهراب از روابط عمومی حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول در این بیانیه که روز سه شنبه منتشر شد آمده است:
14 خرداد، یادآور روزی است که ناخدای انقلاب اسلامی ، بزرگ کشتی انقلاب اسلامی ایران را پس از رهانیدن از دست گرداب‌ها، طوفان‌ها و صخره‌ها به ساحل امن رسانید و سپس دل به دریا زد و ما ساحل‌نشینان را تنها گذاشت.
در بخش دیگری از این بیانیه آمد است:زنده نگهداشتن یاد امام حسین(ع) به معنای زنده نگهداشتن دین است و زنده نگهداشتن یاد امام راحل به معنای زنده نگهداشتن اسلام و انقلاب اسلامی است.
این بیانیه می افزاید: تجلیل از امام خمینی (ره ) تجلیل از اسلام ، فقاهت و دیانت و تجلیل از امامت و امام عصر (عج ) است زیرا او عبد صالحی بود که عمر خود را صرف جهاد در راه خدا و شکستن بت های زمان و تحقیر طاغوت های ستمگر کرد.
حوزه بسیج ادارات دزفول در این بیانیه افزوده است:امام خمینی(ره) برای استقلال کشور و عزت ملت و سرافرازی اسلام و ایران اسلامی گام برداشت و در این راه از هیچ خطری نهراسید و با تکیه بر ایمان و اسلام و خدای متعال با دست خالی ولی قلبی مملو از ایمان بر بزرگترین طاغوت پیروز شد.
امسال در حالی در بیست وششمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها؛ در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد و انشاء‌ا… به زودی زود این فریادهای عدالت‌خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه‌ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت خواهد شد.
حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز قیام خونین 15 خرداد و رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا… العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می نماییم.

اخبار مرتبط