پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

بیانیه ی امام جمعه دزفول به مناسبت انتخابات ۲۴ خرداد ماه ۹۲

بسم الله الرحمن الرحیم

                                         با اراده ملت که تَبَع اراده خداست غیر ممکن ها ممکن می شود. امام خمینی(ره)

                     مردم شهید پرور و با ایمان دزفول000000000000000000

با عنایات پروردگار حکیم و هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری مدتهاست کلید خورده و شور و شعور انتخاباتی در سراسر کشور از جمله دزفول عزیز همه چیز را برای رسیدن به نقطه اوج این حماسه، یعنی بیست و چهارم خرداد ۹۲ فراهم ساخته است. به امید خدا و یاری او نمایش عظیم قدرت و ایمان امت خمینی کبیر، چشم جهانیان را مبهوت خواهد کرد. و بار دیگر عمق بصیرت و ایمان و توکل و پایداری مؤمنانه تربیت یافتگان مکتب حسینی تجلّی خواهد یافت.

بی تردید حضور یکپارچه و متراکم مردم در این حماسه بزرگ، علاوه بر اینکه موجب تقویت و تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی خواهد شد، بلکه زمینه نومیدی دشمنان و کاهش فشارهای ناجوانمردانه آنان را به دنبال خواهد داشت. آراء بالای مردم خواهد توانست قدرت منتخب آنان را در معادلات جهانی افزایش داده و ایران عزیز اسلامی را برای جهش در مسیر پیشرفت و عدالت یاری دهد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان اجرایی و نظارتی و امنیتی و انتظامی انتخابات در شهرستان دزفول، از خدای بزرگ می طلبم قلوب همه مومنان را که در دستان اوست، به کاندیدای اصلح در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و صراط مستقیم رهبری معطوف فرماید. و قلب مقدس حضرت ولی عصر(عج) و روح مطهر حضرت امام (ره) و شهیدان را از حماسه بزرگ پیش رو خشنود فرماید.

والسلام

سید محمد علی قاضی دزفولی

امام جمعه دزفول

اخبار مرتبط