پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تاکید فرمانده سپاه دزفول بر تقویت اندیشه اصل ولایت فقیه در بین جوانان

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دزفول گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مهمترین وظیفه مسئولان است.sepahe-dezfol.majdedez
سرهنگ پاسدار”عبدالامیر محتشمی راد” اظهار کرد: دفاع مقدس جزو افتخارات ملت ایران است که باید اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های آن در بین جوانان تبیین شود.
وی افزود: دفاع مقدس بسیارجایگاه حائز اهمیتی دارد چراکه بخشی از تاریخ فراموش نشدنی و مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
سرهنگ محتشمی راد ادامه داد: اصل ولایت فقیه که از اصول مهم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود باید در بین جوانان تقویت شود.
وی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از روی عشق و علاقه به ولایت فقیه و داشتن اعتقادات قوی و نیز بدون هیچ چشم‌داشتی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و جان خود را فدای نظام و اسلام کردند.
وی افزود: نسل امروز باید با دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و خود را موظف بر حفظ آرمان‌های رزمندگان اسلام کنند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دزفول با بیان این که امروز نوجوانان و جوانان ما با بسیاری از خاطرات جنگ و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیگانه‌اند ادامه داد: نباید اجازه دهیم که حلقه اتصال نسل امروز و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس گسسته شود چرا که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس آرمان‌هایی را داشتیم که حفظ آنها و انتقال آن به نسل امروز و آینده امری مهم و ضروری محسوب می‌شود.
وی افزود: هفته دفاع مقدس متعلق به سپاه و بسیج نیست بلکه متعلق به همه آحاد جامعه است اگرچه سپاه و بسیج عجین‌تر و آمیخته‌تر با دفاع مقدس هستند.
سرهنگ محتشمی راد ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال باید با قوت، شدت و شور و شعور بیشتری از سوی مسئولان ادارات برگزار شود.
وی با تأکید بر این که دشمنان در نظر دارند تا با دسیسه‌های گوناگون بین جوانان امروز و اهداف رزمندگان اسلام فاصله بیندازند افزود: مهمترین وظیفه ما این است که نسل امروز را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کرده و آنها تشویق به ادامه راه شهدا و رزمندگان اسلام کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان گفت: هفته دفاع مقدس، ایام زنده کردن و صیانت از ارزش‌هایی همچون اتحاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند است لذا باید با برگزاری برنامه‌های مختلف وظابف خود نسبت به شهدا را به خوبی انجام دهیم.

مجددز

اخبار مرتبط