پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در دزفول

به گزارش دزمهراب فرمانده بسیج دانش آموزی دزفول، در گفتگو با خبرنگار دزمهراب به تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در دزفول پراخت.

“رضا صائمی نیا” در ابتدا ضمن گرامی داشت ایام سوگواری اباعبدالله، افزود: هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید فهمیده است، بدین منظور و بنا بر مصوبه مجلس شورای اسلامی این روز به نام بسیج دانش آموزی نامگذاری گردیده، لذا هفتم تا سیزدهم آبان ماه، هفته بسیج دانش آموزی است که این هفته را به تمامی بسیجیان تبریک عرض میکنم.

وی تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای برنامه ها در هفته بسیج دانش آموزی، ما برنامه های خود را زودتر و از پنجم آبان، با رزمایش پدافند غیرعامل در دبستان حمزه آغاز کردیم. برگزاری یادوراه شهدا دانش آموزی و همچنین دیدار بسیجیان دانش آموز با خانواده های معزز شهدا و نیز مراسم عزاداری با حضور فرماندهان و شوراهای بسیج در محل بسیج دانش آموزی برنامه های ما در روز شش آبان ماه بود.

IMG_9610

فرمانده بسیج دانش آموزی دزفول روز هفتم آبان ماه را به نام “دانش آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی” عنوان و اذعان داشت: غبار روبی مزار مطهر شهداء توسط دانش آموزان بسیجی و نیز عزاداری در محل حوزه را در این روز در برنامه داریم.

رضا صائمی نیا خاطر نشان کرد: هشتم آبان ماه “دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی” میباشد که حضور دانش آموزان در نماز جمعه و حراست، اقامه اذان، برپایی ایستگاه صلواتی و قرائت بیانیه توسط دانش آموزان در مصلی امام علی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نهم آبان “دانش آموز بسیجی شجاعت و آرمان خواهی” است و برگزاری صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در محل سپاه ناحیه دزفول با حضور مسئولین شهری، برگزاری مسابقات محلی در مناطق محروم و دیدار دانش آموزان نخبه و شورای بسیج دانش آموزی با امام جمعه محترم را خواهیم داشت.

فرمانده بسیج دانش آموزی دزفول شعار روز دهم آبان را “دانش آموز بسیجی بصیرت و ولایتمداری” و یازدهم آبان را “دانش آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری” عنوان و گفت: جشنواره ی فرهنگی ورزشی در رشته های دارت، فوتسال، طناب کشی، فوتبال دستی و پینگ پنگ و نیز برگزاری یادواره شهید رمی در هنرستان شهید بهشتی که از دانش آموزان این مدرسه بوده است خواهیم داشت.

صائمی نیا افزود: دوازده آبان “دانش آموز بسیجی اخلاق و پایداری” هست که کوه پیمایی دانش آموزان بسیجی را در این روز تدارک دیده ایم و سیزدهم آبان” دانش آموز بسیجی مقاومت و استکبار ستیزی” نام نهاده شده است که حضور دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان را خواهیم داشت.

IMG_9611

فرمانده بسیج دانش آموزی دزفول با اشاره به یوم الله 13 آبان گفت: این روز، روز تقابل حق و باطل است که از جمله اتفاقاتی که در این روز افتاده است، تبعید امام بزرگوار به دلیل سخنرانی و افشاگریشان به قانون کاپیتولاسیون در جمع مردم قم و همچنین اتفاق دیگر در این روز در سال 58 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام بود، که آمریکا به عنوان یک ابرقدرت در آن روز با این اتفاق متزلزل شد.

صائمی نیا در پایان گفت: 13آبان یک اتفاق تاریخی نیست بلکه واقعیت امروز ماست و آمریکا هیچ گاه از خوی استعمال گری خود عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد و به امید خدا در 13 آبان که یک روز ملی مبارزه حق و باطل است، همه ی مسئولین و آحاد مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان ماه مجدداً مشت محکمی به دهان استکبار خواسته آمریکا خواهد زد.

اخبار مرتبط