پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تغییر در راس آموزش و پرورش دزفول

                                                                                                                                                                                   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز ” مراسم تودیع مدیر آموزش وپرورش دزفول “آقای محمدحسین فرحمند” و معارفه مدیر جدید این اداره ، جناب آقای “غلامرضا نصراله پور” صبح امروز اول خردادماه ۱۳۹۲ در مکان سالن اجتماعات ایثار برگزار گردید .

“آقای فرحمند” با ارائه ی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته درسه سال مدیریت خود گفت : حضور ما در این مسئولیت  با اجرای سند تحول نظام آموزش و پرورش صورت گرفت و بیشتر فعالیت و تمرکز ما روی این بحث متمرکز گردید .لذا فعالیت ما حول دو بخش نظری و عملی  متمرکز و در این چند ساله  کار به گونه ای پیش رفته که ما توانستیم رتبه ی استانی و کشوری  دزفول را ارتقا و در جهت فعالیت های عمرانی گام های موثری برداریم.

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی ” نماینده ولی فقیه و امام جمعه دزفول  طی سخنانی با تبریک میلاد با برکت امام جواد (ع) به بیان حدیثی از ایشان که فرمودند:کسی که خود را به گوینده ای بسپارد در حقیقت بنده ی آن گوینده می شود گفت: اگر آن ناطق خداگونه سخن بگوید  خدا را بندگی کرده و اگر آن ناطق از  زبان شیطان سخن بگوید  ابلیس را بندگی کرده است.

“امام جمعه ی دزفول” با تبریک به ریاست جدید آموزش و پرورش “آقای نصراله پور” و تشکر از زحمات آقای فرحمند خاطر نشان کرد : علم و دانش آموختن شغل انبیاست و این کاری مورد پسند خدای متعال است لذا بایدمعلمین با خودسازی  در انجام این مسئولیت خطیر و ارتقاء فرهنگ کشور و شهرستان تلاش کنند زیرا تعلیم و تربیت از ارکان اساسی کشور است  .

“مهندس احسانی نیا” با گرامیداشت روز چهارم خردادماه  روز دزفول گفت: معلمین عزیزمان در دوران جنگ تحمیلی کلاس های درس را رها نکرده  و حتی در جبهه های جنگ نیز در این امر فعال بوده اند .

فرماندار دزفول افزود : هرکس برای مردم تلاش و خدمتی انجام دهد  باید خوشحال باشد و کسی که در منصب مدیریت قرار دارد باید با توکل به خدا و خدمت رسانی به مردم خاطره ی خوبی از خود در اذهان مردم برجای بگذارد . مردم، قدر شناس خادمین خود هستند و ما وظیفه داریم که با وحدت و همدلی جلوی سوءاستفاده ی دیگران  را بگیریم   که این تاثیر مثبتی  در پیشرفت جامعه و موفقیت مدیران خواهد داشت.

“آقای علی سیاه پوش” معاون مدیرکل  آموزش و پرورش خوزستان باتشکر از زحمات جناب فرحمند و ابلاغ سلام مدیر کل استان آقای فلاحی گفت : در جهان امروز فعالیت ها و رقابت های شدیدی بر سر به دست آوردن علوم و فنون جدید در حال انجام است و هر کشوری که در این عرصه پیشتاز باشد به سربلندی و اقتدار دست پیدا می کند .آموزش و پرورش هم محل تولید نیروی انسانی فعال و کار آمد می باشد.

“غلامرضا نصرالله پور” ریاست جدید آموزش و پرورش دزفول  با ارایه ی گزارشی از فعالیت های خود ،پیرامون تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش گفت: اساس این تحول در نظام آموزش و پرورش بر مبنای دین مبین اسلام پایه ریزی شده و دین اسلام دین محبت و برادری بوده   که هدفش عزتمندی معلمان و دانش آموزان  است .

“ریاست جدید آموزش و پرورش دزفول” افزود: ما باید با تلاش و کوشش آموزش و پرورش را به جایی برسانیم که رسول اکرم(ص) و اهل بیت(علیهم السلام) از ما انتظار دارند و من تمام تلاش خود را در جهت ارتقای این مدیریت به کار  خواهم گرفت.

در پایان این مراسم  حکم  ریاست جدید این  اداره  توسط مسئولین شهرستان به آقای نصرالله پور  اهدا گردید.

پایگاه اطلاع رسانی ”مجد دز ” ضمن آرزوی موفقیت بر ای جناب آقای نصرالله پور، امیدواراست که ایشان باتوجه به سابقه موفق خود ، در جهت راستای رشد علمی و آموزشی شهرستان از هیچ تلاشی فروگزار ننماید

اخبار مرتبط