پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

جزئیات تشییع شهدای غواص در دزفول

دزمهراب: سرهنگ محتشمی در تشریح جزئیات تشییع شهدای عواص در دزفول، اعلام کرد: شنبه 17 مرداد ساعت 9 صبح تشییع 37 شهید دفاع مقدس از رودبند تا مصلای امام علی(ع) و سه شنبه 20 مرداد، تشییع شهید رمی از سبزقبا(ع) تا گلزار بهشت علی دزفول.

به گزارش دزمهراب فرمانده سپاه ناحیه دزفول به تشریح جزئیات تشییع ۳۷ شهید دوران دفاع مقدس در دزفول پرداخت و گفت: این کاروان شهدا با عبور از اندیمشک، ساعت ۸ صبح روز شنبه دزفول را معطر به قدوم خود نموده و در خروجی اندیمشک و حدفاصل دانشگاه جندی شاپور دزفول، به دزفول تحویل داده شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

IMG_20150805_010640

سرهنگ “عبدالامیر محتشمی راد” همچنین در ادامه  افزود: کاروان شهدا پس از استقبال در ورودی دزفول به محل شروع مراسم تشییع در میدان رودبند رفته و مراسم رسمی تشییع ۳۷ شهید دفاع مقدس در دزفول در ساعت ۹ صبح روز شنبه آغاز و مردم شهادت پرور دیار دارالمؤمنین دزفول این شهدا را در مسیر، رودبند به سمت ۴۵ متری، خیابان امام خمینی(ع)، حرم حضرت سبزقبا(ع) و بعد به طرف مصلای امام علی(ع) دزفول با پای پیاده تشییع خواهند شد.

وی ادامه حرکت کاروان شهدا به طرف شوشتر را یادآور شد و افزود: پس از تششیع شهدا تا مصلای امام علی(ع)، کاروان شهدا از مسیر میدان کشاورز، بلوار شهید کمیلی، جاده شمس آباد، چهارراه آوج، جاده بنوط و سپس سیاه منصور از دزفول خارج و مورد استقبال مردم شوشتر قرار خواهند گرفت.

سرهنگ محتشمی، ادامه داد: پس از حرکت کاروان شهدا در شهرهای مختلف استان، این کاروان به اهواز رسیده و در آنجا نیز طی برنامه ای ویژه تشییع و از آنجا پیکر پاک شهدا برای تشییع و تدفین به شهرهای مختلف استان منتقل می شوند.

81704322 70069460 تشریح جزئیات تشییع شهدای غواص در دزفول

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با بیان اینکه شهید “عبدالامیر رمی” تنها شهید تعیین هویت شده دزفول است، افزود: روز دوشنبه ۱۹ مرداد پیکر مطهر شهید رمی به دزفول منتقل و در همان شب مراسم وداع با شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) جنوبی محل فعالیت شهید برگزار می شود.

وی زمان تشییع شهید رمی در دزفول را ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۰ مرداد ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) عنوان و ضمن دعوت از همه اقشار مردم شهید پرور دزفول گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و قطعا همانگونه مردم شریف دزفول بارها نشان داده اند، همواره بر سرآرمان های شهدا ایستاده، اینبار نیز با وجود گرمی هوا، یکی از باشکوهترین استقبال از شهدا را به نمایش خواهند گذاشت.

اخبار مرتبط