پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

جشن بزرگ عید غدیر

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ” مجد دز ” جشن بزرگ عید غدیرخم در حضور “امام جمعه دزفول “حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” ، با حضور عاشقان ولایت و امامت و مدیران محلی ، صبح امروز در مصلی امام علی دزفول برگزار گردید.

در این مراسم که باحضور باشکوه مردم و جمعی از مسئولین و مدیران شهری برگزار شد، ۶ تن از طلاب “حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی” به دست امام جمعه دزفول و حضور “حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی” مسئول نمایندگی ولی فقیه دانشگاه های استان خوزستان عمامه گذاری نمودند.

در ادامه مراسم مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی پرداخته و گروه تواشیح طه به اجرای برنامه پرداخته و همه جمع حاضر از دستان امام جمعه دزفول عیدی دریافت نمودند .

و همچنین نیز به گزارش خبرنگار روناش از دزفول ، جشن بزرگ ولایت به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دزفول و با همکاری گروه فرهنگی هنری آوا و با حضور مسئولین محلی و در کنار استقبال پرشور مردمی شامگاه جمعه در محل پارک رعنای این شهرستان برگزار گردید .

در این مراسم برنامه هایی از قبیل مولودخوانی ، نمایش طنز ، تقلید صدا ،آتش بازی ، مسابقه ویژه کودکان و اهدای هدیه به آنان ، سخنرانی ، اجرای سرود توسط گروه ناشنوایان ترنم سکوت ، اجرای آهنگ مهر ولایت توسط خواننده محبوب کشوری و فرزند دزفول علی صدیقی راد و غیره همراه بود .

 

اخبار مرتبط