پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

جشن بزرگ روز عشق

 برگزاری جشنی بزرگ به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)

بهترین دخترهای عالم، حضرت زهرا السّلام علیها بود. بهترین پسرهای عالم و بهترین دامادها هم،حضرت امیر المؤمنین علیه السّلام بود. ببینید این‌ها چگونه ازدواج کردند؟ هزاران جوان زیبا و با اصل و نسب و قدرتمند و محبوب به یک تار موی علی بن ابیطالب علیه السّلام نمی‌ارزند . هزاران دختر زیبا و با اصل و نسب هم به یک تار موی حضرت زهرا السّلام علیها نمی‌ارزند. آن هایی که هم از لحاظ معنوی و الهی آن مقامات را داشتند، هم بزرگان زمان خودشان بودند .ایشان دختر پیامبر صلی الله علیه و اله بود. رئیس جامعه اسلامی، حاکم مطلق. او هم که سردار درجه یک اسلام بود . ببینید چطوری ازدواج کردند؟ چه جور مهری? کم، چه جور جهیزیّه کم. همه چیز با نام خدا و یاد او . این‌ها برای ما الگو هستند. همان زمان جاهلانی بودند که مهری? دختران‌شان بسیار زیاد بود مثلاً هزار شتر. آیا این‌ها از دختر پیامبر صلی الله علیه و اله بالاتر بودند؟ از آن ها تقلید نکنید. از دختر پیامبر صلی الله علیه واله تقلید کنید ،از امیر المؤمنین علیه السّلام تقلید کنید. (امام خامنه ای 75/12/17)

* اصل قضیه “عشق ” است

اگر در زندگی محبت وجود داشت، سختی‌های بیرون خانه آسان خواهد شد. برای زن هم سختی ‌های داخل خانه آسان خواهد شد.

امام خامنه ای -خطبه عقد 77/08/11

به گزارش دزمهراب به مناسبت سالروز ازدواج خوشبخترین زوج عالم  حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشنی با عنوان روز عشق  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن عباسی ( کارشناس برنامه گلبرگ شبکه سه سیما) و با حضور مداحان اهل بیت و نیز دیگر برنامه های  زیبا و جالب به میمنت این  روز مبارک برگزار میگردد.

به اطلاع میرساند که این جشن در روز جمعه مورخ 93/7/4 ساعت 19 در سالن اجتماعات کانون ایثار به همت موسسه فرهنگی مهراب ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول و اداره آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

خانواده های خوشبخت و زوج های جوان جهت دریافت کارت ورود رایگان به این برنامه می توانند همه روز از ساعت 9:30 صبح الی 13:30 ظهر  ونیز 6 عصر الی 10 شب از روز شنبه 29 شهریور به فروشگاه سبک زندگی طیبه واقع در بلوار حضرت ولیعصر(عج) (بلوار بهاران) نبش بهاران  3  مراجعه نمایند.

4 mehr-s

اخبار مرتبط