پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

جشن زیرسایه خورشید با حضور خدام آستان رضوی در دزفول برگزار شد+گزارش تصویری

به گزارش دزمهراب روز گذشته در شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن زیرسایه خورشید توسط موسسه مهدالرضا(ع) با همکاری اداره ارشاد دزفول در سالن ایثار دزفول برگزار شد.

در این جشن که میزبان دو تن از خادمان آستان رضوی و نیز پرچم بارگاه امام رئوف(ع) بود، حاضرین عشق  ارادت خود را به این امام همام نشان دادند.

مدیر موسسه مهدالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار دزمهراب در این باره گفت: موسسه قرآنی مهدالرضا(ع) زیر نظر آستانه قدس رضوی میباشد که چند سالی است با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های خود را در دزفول شروع کرده است.

عبدالکریم رائی افزود: موسسه مهدالرضا(ع) موسسه ایی قرآنی است که در مقاطع سنی و تحصیلی مختلف از خردسالان تا بزرگسالان فعالیت قرآنی از جمله روخوانی روان خوانی تجوید و حفظ انجام میدهد ضمن اینکه در ایامی از سال همچون تابستان کلاس های رباتیک محاسبات ذهنی خطاطی طراحی نقاشی و دیگر کلاس ها را اجرا نموده است.

وی با بیان اینکه سالهاست برنامه زیر سایه خورشید را اجرا و خدام حرم رضوی در این برنامه دعوت به عمل میاید تصریح کرد:امسال نیز این برنامه را در شب میلاد حضرت با همکاری اداره ارشاد دزفول با حضور تعدادی از قرآن آموزان و خانواده هایشان و نیز عموم مردم در سالن ایثار برگزار نمودیم.

از جمله بخشهای این برنامه که با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بود، همخوانی قرآن، پخش سرود ملی، خیرمقدم مدیر موسسه، اجرای دکلمه، صلوت خاصه امام رضا، تجیل از یکی از آزادگان، تقدیر از مربیان مهدالرضا(ع) و اهدای جوایز به افرادی که نامشان رضا فاطمه و معصومه بود.

IMG_3101IMG_3087IMG_3102 IMG_3066 IMG_3075IMG_3086 IMG_3085IMG_3082 IMG_3103IMG_3113

اخبار مرتبط